Kaip Chatbot universalumas pritaikomas jūsų klientams

Žmonės, kalbantys su mašinomis – tai jau nebe mokslinė fantastika. Net tiesioginį bendravimą su vartotojais/klientais dabar galima automatizuoti per pokalbių programą.

Kas yra „chatbot“?

Chatbot“ yra ne kas kita, kaip automatizuota programa, bendraujanti su vartotojais/klientais per „Messenger“. Taigi „chatbot“ gali būti naudojamas labai universaliai – chatbot universalumas neturi ribų, kitaip sakant ribos tik jūsų fantazijos trūkume.

Kokias galimybes siūlo pokalbių robotas?

Skirtingus „chatbot“ tipus galima suskirstyti į kategorijas. Yra labai skirtingų užduočių, kurias gali atlikti „Chatbot“. Pateiksime, kur atsiskleidžia chatbot universalumas.

Chatbot“ teikiantys informaciją atsakinėja į konkrečius klausimus, ypač tinkama norint sužinoti oro prognozes ar sporto naujienas, bei darbo pasiūlymus.

Action Chatbot“ – čia vartotojui pranešamos naujienos, kurios skatina pirkti, ši rūšis dažniausiai naudojama parduodant per „Messenger“ platformą.

Patarėjas „chatbot“ – šis tipas gali būti naudojamas paaiškinti vartotojui sudėtingesnes problemas, tokias kaip patarimai apie produktą ar el. mokymasis, įvairių prekių naudojimo vadovai, instrukcijos.

Pramoginis chatbotas – su juo galite pasiūlyti viktoriną, advento kalendorių, sveikinimo atvirukus ar net varžybas. Tai savo ruožtu gali daryti teigiamą poveikį prekės ženklo populiarinimui, srauto generavimui ar net klientų pritraukimui.

Chatbot universalumas – pavyzdys futbolo gerbėjams

chatbot universalumas

Norėdami nuolat atnaujinti futbolo gerbėjams informaciją, informacinis chatbotas siuntė tiesioginius pranešimus, kai įvarčiai krito ar atsirasdavo naujienų.

Rezultatas: 30% vartotojų išjungė pranešimus. Tačiau, kai kurie iš to 30 % , prieš žaidimą vėl įjungdavo pranešimus (vėl chatbot universalumas).

Pokalbio programa taip pat turėjo kuo geriau atsakyti į bendruosius vartotojų klausimus. Vidutiniškai kiekvienas vartotojas uždavė 40 klausimų per visą futbolo čempionato laikotarpį. Iš viso buvo užduota apie 23 000 įvairių klausimų. Rezultatas: atrodo neįmanoma pateikti individualizuoto ir tenkinančio atsakymo į kiekvieną klausimą, tačiau šio chatbotos rezultatai rodo, kad 20 dažniausių klausimų sudarė 80% visų užduodamų klausimų. Taigi, užuot žmogui bukai atsakinėjant į pasikartojančius klausimus, šį darbą sėkmingai gali atlikti chatbotas.

Šis rezultatas leidžia manyti, kad pokalbių programos ne tik veikia, bet gali pakelti vartotojų pasitenkinimo lygį, kai informacija gaunama greitai, čia ir dabar, tada kai jos labiausiai ir reikia. Chatbot universalumas unikali savybė, kurią galite panaudoti ir savo veiklai, produktui, paslaugai.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

11 gruodžio, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *