Chatbot'as Facebook reklama Colifa
Facebook reklama panaudojant Chatbot

Šiame straipsnyje ” Efektyvi facebook reklama panaudojant chatbot” aptarsime būtent galimybę padidinti Facebook reklamos efktyvumą panaudojant chatbot. Prieš tai paskelbtuose mūsų straipsniuose: „Efektyvi Facebook reklama – 1 dalis“ ir „Efektyvi Facebook reklama ir jos vidiniai nustatymai – 2 dalis“ mes aptarėme dažniausias klaidas, kurias padaro įmonės užsisakant Facebook reklamą ir kokie vidiniai Facebook reklamos nustatymai yra labai svarbūs, norint turėti, kuo efektyvesnę reklamą.

Šiame straipsnyje, mes papasakosime apie galimybę, kaip panaudojant chatbot savo Facebook reklamoje, ir susidomėjusius klientus – paversti jūsų klientais.

Jeigu vis dar nežinote, kas yra chatbot – paskaitykite mūsų straipsnį „Kas yra chatbot?“, arba tiesiog susisiekite su mumis.

Tam, kad jūsų siūlomu produku ar paslauga susidomėję žmonės taptų jūsų klientais, jums reikia turėti chatbotą ir užsisakyti Facebook reklamą. Jeigu neturite chatbot‘o arba nežinote, kaip užsisakyti efektyvią Facebook reklamą – kreipkitės į mus.

Reklama panaudojant chatbot

Šiame straipsnyje aptarsime du populiariausius būdus, kaip chatbotas gali būti susietas su jūsų Facebook reklama.

  • Facebook’o reklama leidžiama su mygtuku „Siųsti žinutę”. Kai žmogus susidomi jūsų reklama ir paspaudžia mygtuką „Siųsti žinutę“, automatiškai inicijuojamas pokalbis su jūsų chatbotu. Kaip sakoma: „du zuikiai vienu šūviu” t.y. siuntėjas iškarto gauna jį dominančią informaciją, o jūs panaudojant chatbot automatiškai gaunate kliento kontaktus ir užmezgate ryšį su klientu, tolimesniam bendravimui.
  • Facebook’o reklama dažnai leidžiama su tekstu, kuriame yra nurodoma, kokį žodį turi pakomentuoti susidomėję žmonės. Taigi panaudojant Facebook reklamos nustatymus, yra susiejamas jūsų messengeris su skelbimo (angl. Post) komentarais. Tokiu būdu, visi susidomėję žmonės, kurie komentaruose parašė jūsų nurodytą žodį (yra galimybė ir nenustatyti konkretaus žodžio) gauna automatinę žinutę iš jūsų chatboto. Taip yra pratęsiamas pokalbis su jūsų potencialiu klientu, didėja galimybė, kad klientas pirks būtent jūsų prekę ar paslaugą.

Šie pateikti 2 galimi variantai, panaudojant chatbot jūsų reklamoje, turi vieną tikslą – pradėti bendravimą su galimu klientu kaip įmanoma greičiau ir palaikyti bendravimą šiuo metu, arba pratęsti ateityje.

Paklausite, kodėl šiam procesui reikalingas chatbotas? Atsakymas paprastas – klientas jau parodė susidomėjimą jūsų prekėmis ar paslaugomis, tačiau gali būti, kad tuo metu neturi tam finansų, galbūt laiko, o galbūt yra kita priežastis. Kaip pavyzdys – jūs sulaukėte 100 susidomėjusių žmonių žinučių… Iš kurių tik maža dalis, be ilgų atidėliojimų įsigijo jūsų prekes ar paslaugas. O, sakykite, – kas nutiko su likusiais klientais, su tais, kurie iš karto nepirko? – Jie tiesiog liko pamiršti, o laikui bėgant, jie pamiršo ir jus. Pasiūlų ir reklamų kiekiai yra milžiniški, todėl jei jūs toliau nepalaikote ryšio su klientu, dažniausiai jokio ryšio ir nebelieka…

Potencialių klientų praradimo galima išvengti, jei sukontaktuotumėte pilnai su visais, kurie kreipėsi. Tačiau rankiniu būdu su visais susisiekti dažniausiai – „misija neįmanoma“ (nebent, turite didelį kolektyvą). Chatbotas šioje vietoje yra kur kas pranašesnis – jis neturi limitų – vienu metu gali bendrauti kad ir su 1000 potencialių klientų. Todėl, visos iki vienos užklausos, ar visi iki vieno susidomėję jūsų paslaugomis ar prekėmis klientai – neliks pamiršti. Ne gana to, chatbotas jums padės suskirstyti klientus į grupes, ir atitinkamai, pagal tai padės su visais komunikuoti, praneš potencialiems klientams apie jūsų vykdomas akcijas, naujoves, pagal pageidavimą išsiųs naujienlaiškius.

Jūsų investicijos į reklamą bus pasiteisinusios tik tada, kai tai atneš jums realią finansinę naudą. Tačiau turite suprasti, kad reklamuotis irgi reikia mokėti. Didelė tikimybė, kad investicijos į reklamą jums neatsipirks, jeigu jūsų reklama nepasieks jūsų tikslinės auditorijos, jeigu klientai bus priversti laukti ilgai atsakymo arba negaus momentinio dėmesio.

Taigi, jei galvojate, kad jums aktualu daugiau sužinoti, kaip visa tai veikia, ir kaip panaudojant chatbot turėti finansiškai atsiperkančią reklamą – susisiekite su mumis, mes jums padėsime.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Facebook reklamos ar Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

 Colifa chatbot jūsų verslui

Colifa chatbotai jūsų verslui

Sekite mūsų naujienas Facebook