Facebook reklama - Colifa paslaugos
Efektyvi Facebook reklama 1 dalis

Kas yra efektyvi facebook reklama, kalbėti galima labai daug ir vienos tiesos nebus. Taip yra todėl, kad, kas yra efektyvu vienoje srityje, gali visiškai neveikti kitoje. Kiekviena įmonė, remiantis savo įmonės veikla, siekiais, lokacija ir daugeliu kitų rodiklių, turi atrasti tą viduriuką, kur reklama veikia efektyviai ir pateisina lūkesčius. Visgi, egzistuoja esminiai dalykai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, norint, kad reklama būtų kuo efektyvesnė.

Šiame straipsnyje pakalbėsime, būtent apie Facebook reklamą – kaip pasiekti geriausių Facebook reklamos rezultatų.

Visų pirma, norint, kad Facebook reklama būtų efektyvi, jūs turite identifikuoti auditoriją, kuriai norite parduoti savo prekę ar paslaugą. Jeigu veiklą vykdote jau senai, tai padaryti bus paprasta – paprasčiausiai remkitės statistika. Gerokai sudėtingiau bus, jei dar neturite klientų arba jų yra labai mažai. Tokiu atveju, teks ekspermentuoti pasirenkant auditoriją, laiką ir stebėti, kokia auditorija yra jums tinkamiausia, ir kokiu laiku turi būti rodoma reklama.

Didžiausios ir dažniausios Facebook reklamos kūrimo klaidos naujiems produktams ar paslaugoms

Tam, kad šis straipsnis “Efektyvi Facebook reklama” būtų vertingas jums, pakalbėsime apie dažniausias ir didžiausias klaidas, kurias padaro įmonės/verslai kurdami Facebook reklamas.

  • Facebook reklama transliuojama nepasirinkus jokių nustatymų. Taip nutinka tada, kai paliekame Facebook pasiūlytus nustatymus ir jų nekoreguojame.
  • Nenustatomas reklamos transliavimo laikas.
  • Nustatomi tik bendriniai, pagrindiniai parametrai: lytis, amžius, šalis, miestas.
  • Visada kartojama ta pati reklama.
  • Nekeičiami reklamos nustatymai.
  • Neatliekama reklamos efektyvumo analizė.
  • Neskaičiuojamos išlaidos reklamai ir iš jos gauta finansinė nauda.

Išvardintos septynios pačios dažniausios ir didžiausios klaidos, kurių pasekoje verslas veikia nuostolingai ir nusiviliama Facebook reklama. Todėl, pirmoji mūsų rekomendacija – nedaryti šių išvardintų klaidų, o antroji rekomendacija – paskaityti mūsų straipsnį Efektyvi Facebook reklama ir jos nustatymai – 2 dalis”, kuriame rasite pagrindinius Facebook reklamos nustatymus ir jų svarbą.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Facebook reklamos ar Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

Colifa chatbotai susisiekti
Colifa chatbotai jūsų verslui

Sekite mūsų naujienas Facebook