Efektyvi Facebook reklama - Colifa
Efektyvi Facebook reklama

Straipsnyje „Efektyvi Facebook reklama – 1 dalis” pakalbėjome apie esmines ir dažniausiai daromas klaidas. Kalbėjome apie tai – kodėl jūsų manymu efektyvi Facebook reklama tampa neveiksminga ir nepasiteisina. Tam, kad jūsų investicijos į reklamą pasiteisintų – jūs turite skirti daug laiko netik reklamos kūrimui, tačiau ir:

  • tinkamai parinkti auditoriją, kuriai rodysite reklamą;
  • reklamos rodymo laiko nustatymui;
  • reklamos kampanijos rezultatų analizei.

Keliaukime prie rekomendacijų “Efektyvi Facebook reklama” vidiniams nustymams:

  • Atidžiai pasirinkite lokaciją – mažiausiai konkurencingą. Jeigu analogišką arba panašią prekę, paslaugą siūlo daugiau konkurentų – peržvelkite lokacijas, kuriose yra mažiau pasiūlos, bet aktyvesnės to produkto, ar paslaugos paieškos (žinoma, jeigu galite būti lankstūs su lokacija).
  • Tinkamai pasirinkite lytį ir amžių – atlikite analizę, kas labiausiai ieško jūsų siūlomo produkto ar paslaugos pagal šiuos kriterijus.
  • Pirkimo elgesio nustatymas – pasirinkite auditoriją pagal vartotojų „pirkimo elgesį” – tai tikrai labai svarbu. Peržiūrėkite iš siūlomo sąrašo ir pasirinkite jūsų veiklai artimiausius kriterijus.
  • Interesų nustatymas – turite begalinį sąrašą nustatymuose su pačiais įvairiausiais klientų interesais, kurie yra nustatomi ne tik pačių vartotojų, tačiau ir Facebook priskiriami automatiškai. Facebook vartotojams priskiria interesų grupes pagal jų pamėgtus Facebook puslapius. Taigi, pavyzdžiui, jei siūlote gyvūnų maistą – pasirinkite įvairias interesų grupes susijusias su gyvūnais. Kaip tarkim – „Gyvūnų mylėtojai” ar panašiai.
  • Gyvenimo įvykiai – daugelis facebook vartotojų savo statusą ne tik viešai skelbia žinute, bet ir įvykus pokyčiams – atnaujina Facebook nustatymuose. Galbūt, jūsų veiklai, tai yra labai aktualu. Tarkime, siūlote vestuvių planavimo paslaugas – taigi statusas susižadėjęs – jums bus tiesiai į dešimtuką. Kitas variantas – jūs prekiaujate vaikiškais rūbeliais ir žaislais, tai statusas „gimė vaikas” jums bus tikras aukso puodas.

Tai, bene patys svarbiausi “Efektyvi facebook reklama” nustatymai, kurie jums padės išleisti savo pinigus, kuo efektyviau. Žinoma, kad ir kaip idealiai nustatysite skelbimo parametrus – tai negarantuos sėkmės. Tam, kad reklama būtų efektyvi – ji turi ne tik jums atsipirkti, bet ja naudojantis turite uždirbti. Apie Facebook efektyvumo analizę ir kitus svarbius momentus pakalbėsime kitame mūsų straipsnyje.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Facebook reklamos ar Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

Colifa chatbotai susisiekite
Colifa chatbotai jūsų verslui

Sekite mūsų naujienas Facebook