Facebook automatizuotų žinučių siuntimas panaudojant chatbot leidžia palaikyti ryšį su klientais automatizuotu būdu.
Chatbot – susirašinėjimo robotas. Ši programa gali būti susieta su Messenger ir kitomis programomis, tokiomis, kaip Viber, WhatsApp ir kt.
Tačiau šiame straipsnyje pakalbėsime apie chatbot susietą su Facebook messenger.
Kaip atrodė Facebook automatizuotų žinučių siuntimas kuris laikas atgal
Chatbot gali būti kuriamas tiek nuo pagrindų, tiek panaudojant įvairias platformas. Tačiau taisyklės galioja tų socialinių tinklų, su kuriais chatbot yra susietas.
Tai reiškia, kad jeigu chatbot yra susietas su Facebook messenger, tai šiam susirašinėjimo robotui galioja Facebook taisyklės.
Kol susirašinėjimo robotai nebuvo tokie paklausūs Facebook buvo gan lankstus. Turima galvoje, kad Facebook automatizuotų žinučių siuntimas nebuvo griežtai apribotas.
Facebook automatizuotų žinučių siuntimą kontroliavo mažiau
Pradžioje nebuvo kontroliuojamas automatizuotu būdu siunčiamų žinučių turinys. Sakydami nekontroliavo turime galvoje neskirstė turinio į reklaminį ir nereklaminį. Tai reiškia, kad reklaminio pobūdžio žinutės galėjo būti siunčiamos, kada norite ir kiek norite.
Žinoma, jeigu būtų „perlenkta lazda” vartotojai pradėtų raportuoti Facebook apie jūsų įkyrias reklamas ir išliktų tikimybė, kad Facebook jus nubaustų. Tačiau tai darant „neįkyriai” galėjote būti ramūs.
Laikui einant Facebook pastebėjo, kad vis daugiau verslų pradeda naudotis chatbotais ir jų dėka siunčia reklaminio turinio žinutes savo kontaktams. Nuo tada Facebook nusprendė sugriežtinti messenger politiką automatizuotoms žinutėms.
Facebook automatizuotų žinučių siuntimas buvo apribotas pagal jų turinį
Kaip žinia Facebook yra verslas siekiantis pelno, todėl nenuostabu, kad automatizuotų žinučių apmokestinimas pasirodė puiki niša.
Pradžioje Facebook išleido nurodymą pažymėti automatizuotų žinučių „kategoriją” pagal žinutės turinį. Tam buvo pateiktas 17 kategorijų sąrašas skirtas nereklaminio pobūdžio nemokamoms žinutėms siųsti.
Tarp kategorijų buvo tokios, kaip „Renginio informacijos atnaujinimas“, „Susitikimo priminimas“ ir kitos.
Nemokamų reklaminio pobūdžio Facebook automatizuotų žinučių siuntimas
Reklaminio pobūdžio nemokamos žinutės galėjo būti siunčiamos tik dviem atvejais:
- „24 valandų langas“ – tai reiškia, kad jeigu nuo paskutinio kliento atlikto veiksmo praėjo mažiau, kaip 24 valandos, tokiam vartotojui galima nusiųsti reklaminio pobūdžio žinutę.
- „24 + 1 valandų langas“ – tai reiškia, kad vieną kartą yra suteikiama galimybė nusiųsti vartotojui reklaminio pobūdžio žinutę, nors po paskutiniojo susirašinėjimo yra praėję daugiau nei 24 valandos. Tačiau šią žinučių kategoriją galima panaudoti tik vieną kartą kiekvienam vartotojui. Daugiau kartų naudoti šios kategorijos tam pačiam vartotojui nebegalima.
Kitu atveju reklaminio pobūdžio automatizuotos žinutės gali būti siunčiamos tik per Facebook Ads manager paskyrą sumokant už jų siuntimą.
Facebook politika nuolat kinta, todėl taisyklės, kurios galiojo vakar, nebūtinai galioja šiandien. O už taisyklių pažeidimus Facebook taiko griežtas nuobaudas.
Kaip sakoma „nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės“.
Kokios taisyklės galioja šiai dienai norint siųsti automatizuotas žinutes per Facebook messenger – skaitykite mūsų sekantį Chatbot Lietuva straipsnį „Messenger automatizuotoms žinutėms galiojančios taisyklės šiai dienai“
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin