Su kiekviena diena messenger automatizuotoms žinutėms taikomos vis griežtesnės Facebook taisyklės.
Priežastys yra kelios. Pirmiausiai Facebook įgyvendina savo naująją politiką susijusią su vartotojų privatumo užtikrinimu. Todėl dabar, kaip niekad anksčiau vartotojas visiškai paprastai gali užblokuoti žinučių siuntėją.
Facebook siekdamas vartotojams suteikti, kuo geresnę patirtį pradėjo riboti reklaminio turinio siuntimą asmeninėmis žinutėmis. Tai reiškia, kad net sumokėję už automatizuotų žinučių siuntimą savo klientams nebūsite tikri, kad visi klientai jas gaus.
Messenger automatizuotoms žinutėms įsigaliojo naujos taisyklės
Ankstesniame straipsnyje „Facebook automatizuotų žinučių siuntimas panaudojant Chatbot“ rašėme, kad pradžioje Facebook leido siųsti automatizuotas nemokamas žinutes nereklaminio turinio pagal 17 kategorijų, o reklaminės nemokamos žinutės galėjo būti siunčiamos pasinaudojant „24 valandų langu“ arba „24+1 valandų langu“.
Tačiau visai neseniai messenger automatizuoms žinutėms įsigaliojo naujos taisyklės.
Pirmiausiai vietoje 17 nereklaminio pobūdžio žinučių kategorijų liko 4. O vėliau dar labiau apribotos reklaminio pobūdžio žinučių siuntimas.
Šiuo metu norint siųsti automatizuotu būdu nereklaminio pobūdžio žinutes turite rinktis vieną iš šių kategorijų:
- Patvirtinto renginio statuso atnaujinimas;
- “Po atlikto pirkimo” informacijos atnaujinimas;
- Sąskaitos/paskyros būsenos informacija;
- „Ne reklaminio pobūdžio naujienlaiškio siuntimas“ – šią opciją turi tik Facebook patvirtinti verslo puslapiai, kuriems suteiktas specialus statusas leidžiantis siųsti automatizuotas žinutes, kurios yra nereklaminio pobūdžio ir priskiriamos „Informacinio pobūdžio žinutėms“. Standartiškai tai naujienų portalai, kurių tikslas ne reklamuoti, o informuoti.
Na, o reklaminio pobūdžio nemokamoms žinutėms palikta tik „Standartinė žinučių siuntimo“ kategorija, kuri leidžia siųsti reklamą tik tokiems vartotojams, kurie bendravo su jumis per paskutines 24 valandas.
Jeigu praėjo daugiau nei 24 valandos – nemokamos reklaminės žinutės automatizuotu būdu nebegali būti siunčiamos.
Kaip jau supratote kategorija “24+1” buvo panaikinta.
Kam galioja šios Messenger žinučių siuntimo taisyklės?
Galioja visiems Facebook verslo puslapiams. Nesvarbu kokį įrankį naudojate automatizuotų žinučių siuntimui chatbot ar kitą įrankį. Taisyklės yra taikomos ne konkrečiai išorinei platformai, bet Facebook messenger naudotojui.
O naudotojas yra žmogus valdantis Facebook verslo paskyrą. Ir būtent žmogus neša atsakomybę už galiojančių taisyklių laikymąsi.
Ne maža dalis Facebook puslapių savininkų vis dar nesilaiko Messenger automatizuoms žinutėms taikomų taisyklių
Dažnai sulaukiame užklausų, kodėl reikia laikytis šių taisyklių, nes kiti drąsiai siunčia reklamas „pameluojant“ kategoriją.
Pavyzdžiui siunčia reklamą apie į parduotuvę atvežtą naują pavasario rūbų kolekciją ir nurodo kategoriją „Esamo pirkimo statuso atnaujinimas“.
Mes į tokius klausimus atsakome paprastai: „Galbūt „meluosite“ Facebook ir tokiu būdu nemokamai siųsite žinutes metų metus, o galbūt po pirmo tokio išsiuntimo Facebook robotai tai aptiks arba koks nors vartotojas raportuos tai Facebook ir viskas, jūsų verslo paskyra bus užblokuota. Jeigu nebijote rizikuoti – jūsų teisė rinktis“.
Nepamirškite, kad viską tikrina pirmiausiai robotai, o ne kažkas rankiniu būdu, todėl tikimybė labai didelė, kad anksčiau ar vėliau tokiu būdu išsiųstos žinutės bus paskutinės.
Todėl likime vertinti savo paskyras ir jas saugoti, nes gavus Facebook blokavimą susigrąžinti puslapį bus beveik neįmanoma.
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin