Daugelis kompanijų jau žino apie skaitmeninimo galimybes ir konkurencinius pranašumus, tačiau toli gražu ne visi žino kokie yra Chatbot naudojimo būdai. Šiandien mes nuolatos siūlome naujas „chatbot“ integracijas tiek didelėms įmonėms, tiek pradedantiesiems.

Chatbot naudojimo būdai

80% įmonių, atsakiusių į „Oracle“ apklausą, prognozuoja, kad iki 2022 m. pradės naudoti chatbot savo versle.

Lieka tik išsiaiškinti, ar ši prognozė išsipildys, tačiau jau dabar matome,kad chatbot naudojimas sparčiai auga. Ypač apsipirkimo internetu ir klientų aptarnavimo internetu srityje dirbtinis intelektas ir pokalbių robotai pasirodė tikrai veiksmingi.

Skaitmeninimas paprastiems žmonėms suteikia daug prabangos ir praktinių sprendimų.

Žemiau rasite įdomių pokalbių robotų pavyzdžių, sužinosite kokie yra Chatbot naudojimo būdai.

Apranga

chatbot integruoja

Daugelis mados prekių ženklų „chatbot“ integruoja kaip klientų aptarnavimo dalį. Robotai veikia kaip asmeniniai klientų padėjėjai. Jie ieško ir siūlo klientams prekių asortimentą, atitinkantį pirkėjų poreikius ir lūkesčius.

Pavyzdžiui, „H&M“ „Kik“ pokalbių programa ir „Tommy Hilfiger“ „Facebook“ robotas puikiai pateikia pasiūlymus. Robotas leidžia naršyti po įvairius stilius ir žiūrėti vaizdo įrašus iš kolekcijų.

Muzikiniai chatbot

chatbot muzikinese programose

Muzikos pokalbių programos informuoja gerbėjus apie naujus atlikėjų leidimus ir tiesioginius renginius. Oficialus Hardwello „chatbot“ vartotojus stengiasi smagiai įtraukti į procesą – pavyzdžiui, balsuodamas gali išrinkti geriausią savaitės dainą.

Kai kurie atlikėjai, tokie kaip „Bastille“, naudoja „chatbot“ savo naujausiam albumui parduoti. JustinBieberBot praneša gerbėjams naujienas ir gandus apie atlikėją.

Pokalbių robotai, skirti padėti keliautojams

chatbot keliautojams

Chatbot naudojimo būdai gali būti įvairiapusiai. Dabar „chatbots“ gali padėti keleiviams surasti skrydžius, rezervuoti ir net planuoti kelionę. Keliautojai gali, jei nori, paprašyti pokalbių programos sąrašo, kuriame būtų nurodytos vietos ir laikai, kurie yra tinkamiausi konkrečiam biudžetui ir kada yra pelningiausia keliauti į tas vietas. Be to, robotas gali pateikti įvairių kelionių idėjų, taip pat parodyti, kur išsinuomoti automobilį.

Kai kurie pokalbių robotai gali sekti dabartinius skrydžius, laukimo laiką ir vėlavimus.

Be aviacijos pramonės, traukinių ir laivų pramonėje irgi yra panašių pokalbių robotų, kurie palengvina kelionės planavimą.

Skaitykite tęsinį “Chatbot naudojimas versle. 2 dalis”, kuriame pateikėme dar daugiau chatbot naudojimo būdų!

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite aptarti galimybę chatbot įsidiegti savo versle? Susisiekite ir mielai papasakosime jums visas galimybes!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin