Praeitame straipsnyje „Chatbot naudojimo būdai – pritaikymas versle ir gyvenime” pristatėme chatbot pritaikymo galimybes skirtinguose sektoriuose, tokiuose, kaip rūbų, muzikos, bei kelionių. Šiandien pratęsime pasakojimą apie tai, koks platus chatbot naudojimas versle.
Oro prognozių chatbot
Yra daugybė oro botų, kurių galima pasiteirauti, pavyzdžiui, apie dienos orą ar temperatūrą tam tikroje vietovėje. Kiekvienas momentinis orų botas gali pateikti 3 –7 dienų orų prognozę, atsižvelgiant į vartotojo pasirinkimą. Kai kurie robotai taip pat įspėja apie orų pasikeitimą.
Maisto užsakymas ir receptai
Chatbot naudojimas restoranuose. Vienas iš pirmųjų žinomų prekės ženklų, pristatęs „chatbot“, buvo „Domino’s Pizza“. Šis „Messenger“ botas klientui suteikia tris galimybes
Pasirinkus „Neseniai užsakyta“, botas įdės naujausią kliento užsakytą picą. „Lengvas užsakymas“ pateikia užsakymą picai, kurios užpildus klientas iš anksto pasirinko. Vartotojai taip pat gali atlikti funkciją „Lengvas užsakymas“ tiesiog įvesdami picą į jaustukų pokalbius. Funkcija „Follow“ leidžia vartotojui sekti picos pristatymo procesą.
Kitos pagrindinės greito maisto grandinės, tokios kaip „Pizza Hut“, „Tacobell“, „Burger King“ ir „Wings top“, naudojasi panašia „chatbot“ paslauga.
„Whole Foods Messenger“ pokalbių botas leidžia vartotojams naršyti ir, paprašius, pasiūlo receptus ieškomiems ingredientams. Naudodami skirtingus raktinius žodžius, tokius kaip veganas, sriuba, „Tex Mex“ ar desertas, vartotojai gali patikslinti savo paiešką pagal skirtingus ingredientus, patiekalus ir virtuves.
Chatbot naudojimas susirinkimo organizavimui ir planavimui
„Meeting bot“ yra pokalbių robotas, palengvinantis susitikimų organizavimą ir planavimą. Jis gali patikrinti visų darbuotojų tvarkaraščius ir paprašius rasti tinkamiausią laiką ir galimybes susitarti dėl susitikimo.
Jis taip pat gali būti naudojamas pranešti vėluotiems ir paprašyti jų paskubėti.
Naujienos
„Chatbots“ pristato naują būdą skaityti šiandienos naujienas. Didžiosios žiniasklaidos kompanijos CNN, „Fox News“ ir „The Guardian“ paleido savo žinučių siuntimo robotus, kad vartotojai galėtų skaityti naujienas.
Naudodami skirtingus raktinius žodžius, skaitytojai gali ieškoti naujienų norimomis temomis ir norimu laiku. Daugelis kitų kompanijų taip pat turi pokalbių robotus, kurie teikia konkrečioms pramonės šakoms skirtas naujienas, tokias kaip technologijos ar finansinės naujienos.
Vairuotojo vadovas
„Daimler AG“ ir IBM kartu sukūrė savo virtualų asistentą pavadinimu „Ask Mercedes“. Galite atsisiųsti šį „chatbot“ kaip programą savo telefone arba kalbėtis naudodamiesi tiesioginių pranešimų paslaugomis.
Vartotojai gali užduoti robotams tuos pačius klausimus, kaip ir bet kuris kitas „Mercedes“ ekspertas. “Ask Mercedes“ gali atsakyti į visus klausimus, susijusius su automobilio ypatybėmis ir funkcijomis.
Kaip galite suprasti iš šio ir ankstesnio straipsnio, chatbot naudojimas yra ypač universalus ir tai ką pateikėme yra tik keli Chatbot naudojimo būdai, jei norite aptarti, o kaip chatbot gali būti pritaikomas jūsų versle, parašykite mums ir mes jums duosime idėjų.
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin