Virtualūs pokalbių padėjėjai

Maždaug 67 procentai klientų pernai naudojosi pokalbių programomis, kai jiems kilo klausimų dėl aptarnavimo, ir ši tendencija auga.

Beveik 80 procentų įmonių svarsto mintį, kad virtualūs pokalbių padėjėjai jiems būtų naudingi versle, jo plėtroje. Ši raida rodo, kad vis daugiau ir daugiau įvairių pramonės sričių įmonių atranda AI sprendimus ir virtualius padėjėjus.

Tendencijos yra nestabdomos

Pirmauja sėkmingos įmonės: „Apple“ su „Siri“, „Microsoft“ su „Cortana“, „Google“ su „Google Home“, „Facebook“ su „Facebook M“, „Amazon“ su „Alexa“.

2016 m. Pasaulinė „chatbot“ rinka sudarė 703 milijonus dolerių. Manoma, kad šis skaičius iki 2025 m. Padidės iki 1,23 milijardo JAV dolerių, o metinis augimo tempas bus 24,3 proc.

Naujoji technologija bus vis labiau naudojama tokiuose sektoriuose, kaip nekilnojamasis turtas, kelionės ir turizmas, mokymas, sveikatos priežiūra, telekomunikacijos, finansai ir draudimas.

Ne mažiau svarbu klientų aptarnavimo srityje, virtualūs pokalbių padėjėjai priklauso ateičiai. Kaip ir žmonės susirašinėja su draugais ir šeima per „Messenger“, trys ketvirtadaliai jų nori ir su įmonėmis bendrauti trumpomis žinutėmis, o ne, pavyzdžiui, skambinti į klientų aptarnavimo centrą.

Pesimistas įžvelgia sunkumus kiekvienoje galimybėje – optimistas galimybes kiekviename sunkume

virtualūs pokalbių padėjėjai optimistams

Pirkėjų norai ir reikalavimai tampa vis didesni. Vien gerų produktų nebeužtenka. Tikimasi, kad įmonė bus prieinama visą parą ir visą parą į užklausas bus greitai atsakyta.

Rinkos tyrimų institutai daro prielaidą, kad paklausimai per „Messenger“ kasmet išaugs dvigubai. Įprastas klientas tikisi atsakymo per 30 sekundžių. Kas galėtų geriau susidoroti su tokia užduotimi, nei virtualūs pokalbių padėjėjai, kurie atsako nedelsiant ir konkrečiai ir nereikia pertraukų ir jie neserga. Tai nereiškia, kad žmogų galima pakeisti – atvirkščiai, dažnai patariama vadovautis principu 80/20, kur 20 žmogaus darbas.

Efektyviai ir kompetentingai aptarnaukite klientus naudodamiesi pokalbių programomis

Facebook“ „Messenger“ kompanijos jau naudoja daugiau nei 300 000 pokalbių svetainių. Jie teikia klientams informaciją įvairiomis temomis, pataria iškilus problemoms ir gali atsakyti į visus klausimus. Kiekvieną mėnesį tarp klientų ir prekių ženklų siunčiami apie 2 milijardai pranešimų per padėjėjus, turinčius dirbtinį intelektą.

Ateityje skrydžių užsakymas, restorano rezervacija ar viešbučio registracija per „chatbot“ ir mokėjimas naudojant „Messenger“ nebebus neįprastas dalykas. Bankai taip pat planuoja automatizuoti maždaug 90 procentų savo bendravimo su klientais. Jaunesnės tikslinės grupės jau dabar kasdien kalbasi su robotais.

imones diegiasi chatbot

Chatbots“ su dirbtiniu intelektuvirtualūs pokalbių padėjėjai yra daugiau nei mados reiškinys. Ateityje kitaip nebus – beveik kiekviena įmonė juos turės.

Įmonės jau dabar planuoja investuoti daugiau pinigų į „chatbot“ technologijas nei į klasikines programas. Taigi ši tendencija toli gražu nesibaigė, o tik prasidėjo.

Chatbots“ galima lengvai įdiegti svetainėse ar programose. Virtualūs pokalbių padėjėjai ne tik akivaizdžiai padidina klientų pasitenkinimą, bet ir taupo išlaidas, bei palengvina jūsų darbuotojams darbą, nuima neįdomius rutininius darbus nuo jų.

Taigi pradėkite 2020 metus sėkmingai, naudodamiesi pokalbių programėle ir pradėdami naują erą jūsų įmonėje. Mes mielai jums padėsime ir patarsime.

Jei turite klausimų, susisiekite su mumis.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite aptarti galimybę chatbot įsidiegti savo versle? Susisiekite ir mielai papasakosime jums visas galimybes!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin