Socialinė žiniasklaida, ar tinkamai ją išnaudojame verslo naudai?

Socialinė žiniasklaida daro įtaką kliento apsisprendimui pirkti.

socialinė žiniasklaida

Įmonės turi labai skirtingus būdus, kaip aktyviai gali būti išnaudojama socialinė žiniasklaida. Turbūt populiariausias yra įmonės puslapis „Facebook“ , LinkedIn arba „Instagram“ , šias paskyras vis dažniau naudoja įmonės.

Ir ne be priežasties. Pavyzdžiui, „ Digital Influence Index“ tyrimas rodo, kad internetas yra svarbiausia terpė vartotojams apsispręsti, ar pirkti produktą, ar ne.

Socialinė žiniasklaida lenkia visas kitas žiniasklaidos priemones, tokias kaip televizija ar radijas. Daug žmonių teigia, kad internetas yra svarbiausias jų sprendimo pirkti šaltinis.

Nauda įmonei ir socialinė žiniasklaida

Tiesioginis bendravimas su tiksline grupe. Jei aktyviai naudojatės savo įmonės socialiniais tinklais, turite tiesioginį ryšį su savo tiksline grupe. Galite kreiptis į juos tiesiogiai įrašuose, socialiniuose kanaluose ir bendrauti su jais per komentarų ir pranešimų funkciją. Tai suteikia jums galimybę nedelsiant reaguoti į klientų klausimus, pasiūlymus ir nuomones . Pvz., galite iš karto susidaryti įspūdį, su kokiomis problemomis susiduria klientas arba, jų manymu, kokį produktą ar paslaugą reikia patobulinti. Niekas kitas taip tiesiogiai jums nepadės kaip socialinė žiniasklaida.

socialine ziniasklaida

Sukurkite ir pagerinkite įvaizdį. Tiesioginiai mainai su socialinių tinklų vartotojais turi dar vieną lemiamą pranašumą: tai padeda sukurti jūsų įmonės įvaizdį. Vartotojo reakcijos gali suteikti informacijos apie galimą jūsų įvaizdžio problemą.

Pavyzdžiui, kai jūsų socialinių kanalų vartotojai skundžiasi jūsų produktų kokybe ar aptarnavimu, galite naudoti šias reakcijas kaip galimybę patikrinti minėtus trūkumus. Tai, kaip elgiatės su klientų nuomonėmis socialinėje žiniasklaidoje, daro didelę įtaką jūsų įmonės įvaizdžiui. Tas, kuris atvirai pripažįsta klaidas ir stengiasi greitai ištaisyti – laimi. Tokiu būdu socialinė žiniasklaida gali padėti pagerinti pažeistą įvaizdį.

Įdarbinimas per socialinę žiniasklaidą.

Visiškai kitas aspektas, bet kartu ir didelis pranašumas, kurį turi socialinė žiniasklaida, yra pigus darbuotojų suradimo įrankis. Priklausomai nuo platformos, galite naudoti socialinę žiniasklaidą tiesioginiam įdarbinimui ar personalo rinkodarai.

idarbinimas per socialinius tinklus

Galite tiesiogiai įdarbinti, pavyzdžiui, skelbdami darbo skelbimus socialiniuose tinkluose. Tiesioginio įdarbinimo pranašumas yra tas, kad galite pasiekti visiškai kitokią kandidatų grupę nei, pavyzdžiui, jei skelbiate darbo skelbimą dienraštyje.

Jūsų buvimas socialiniuose tinkluose gali padėti jums tapti įdomiu potencialiems naujiems darbuotojams. Socialinė žiniasklaida gali padidinti jūsų įmonės žinomumą tame žmonių tarpe, kurie niekada anksčiau jūsų įmonės nepažinojo.

Pigi produktų rinkodara

Socialinė žiniasklaida turi dar vieną pranašumą – savo produktą galite pateikti į rinką su dideliu pasiekiamumu. Niekur kitur negalite pasiekti tiek daug vartotojų ir potencialių klientų, nei socialiniuose tinkluose. Be to, rinkodara socialinėje žiniasklaidoje yra neprilygstama ekonomiškai efektyvi. Įdėdami palyginti mažai pastangų, galite pasiekti daugybę klientų, kuriems galite pristatyti savo produktą.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

2 sausio, 2020

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *