Socialinė medija naudojama personalo marketingui atsiperka

  • Skaitymo trukmė: ~4 minutės

Socialinė medija pakeitė žmonių bendravimo būdą mūsų visuomenėje. Šios tendencijos atsisakymas gali turėti mirtinų padarinių įmonėms, ypač atsižvelgiant į didėjantį kvalifikuotų darbuotojų trūkumą.

Socialinė medija ir jos priemonės suteikia pranašumų darbo ieškantiems kandidatams

socialine medija

Jei jūsų įmonė veikia socialiniuose tinkluose, siūlote pridėtinę vertę besidomintiems vartotojams. Norėdami sužinoti apie galimus darbdavius, jie naudojasi „LinkedIn“, „Facebook“, „Twitter“ .

Šios platformos suteikia galimybę asmeniškai pažinti įmones. Kandidatams socialinė medija vertinga iš skirtingų perspektyvų.

Visos su jūsų įmone susijusios žmonių grupės tampa jūsų kaip darbdavio prekės ženklo komunikatoriais socialinėje medijoje. Suinteresuotosios šalys gali naudoti įvairius kanalus ir patikrinti, ar tikrai pristatote tai, ką pažadate savo įmonės puslapyje ar karjeros puslapyje.

socialinė medija

Socialiniuose tinkluose sudarote galimybę kandidatams lengviau susisiekti su jūsų įmone. Bendravimas yra asmeninis, todėl bendravimo baimių nėra. Suinteresuotosios šalys gali užduoti labai individualius klausimus ir greitai gauti atsakymą.

Geriausios praktikos pavyzdžiai

Deutsche Bahn“ planuoja tapti viena iš dešimties pirmaujančių darbdavių Vokietijoje iki 2020 m. Siekdama šio tikslo, įmonė dalyvauja daugelyje socialinės žiniasklaidos portalų. „Facebook“ karjeros puslapis egzistuoja nuo 2010 m. ir dabar turi daugiau nei 130 000 gerbėjų. Be renginių informacijos, taip pat yra pokalbių su darbuotojais ir informacijos apie mokymus ir galimybes įsidarbinti įmonėje. Keturi darbuotojai prižiūri svetainę.

Patarimai, kaip sėkmingai gali būti išnaudota socialinė medija

Neužtenka būti aktyviam kanaluose. Norint, kad priemonės būtų sėkmingos, jums reikia gerai apgalvotos jų projektavimo koncepcijos.

socialinės žiniasklaidos strategija

Visų pirma, turėtumėte skirti nemažai laiko ir sukurti nuoseklią savo įmonės socialinės žiniasklaidos strategiją.

Suformuluokite gaires, kurios nurodo konkrečius jūsų pasirodymo socialiniame tinkle tikslus. Nustatykite, kas yra jūsų tikslinė grupė ir kokiais kanalais norite juos nukreipti. Taip pat nustatykite, kokį turinį perduodate ir kokius formatus norite naudoti.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra labai svarbu nuspręsti, kas turėtų būti atsakingas už turinio kūrimą.

Koordinavimas su tiksline grupe yra labai svarbus sėkmingai personalo rinkodarai. Jei norite įtikinti tikslinei grupei, turite ją kuo tiksliau pažinti. Svarbu ne tik rasti kanalus, kuriuose aktyvi tikslinė grupė, bet ir ištirti, kokios informacijos jie ieško.

Kadangi atskiros socialinės žiniasklaidos platformos yra tinkamos tam tikram turiniui, o mažiau tinkamos kitoms, rekomenduojamas derinimas. Tai taip pat turi pranašumą, kad tikslinę grupę galite pasiekti skirtingais kanalais. Įvairiais formatais galite pristatyti save kaip įdomų darbdavį, kuris siūlo įdomių darbų.

socialines medijos ypatumai

Kiekvienai terpei reikalingas specialiai paruoštas turinys ir tinkamas bendravimo stilius. Susipažinkite su socialinio interneto ypatumais.

Neskelbkite tų pačių tekstų, kuriuos galite rasti jūsų įmonės tinklalapyje. Įrašai turi būti trumpi (tinklaraščio įrašai, žinoma, gali būti ilgesni) ir labiau orientuokitės į žodinį bendravimą. Be to, retkarčiais turėtumėte pasirinkti kalbėti tiesiogiai.

Socialinė medija personalo rinkodaroje veikia, tačiau nėra sėkmės recepto. Įsivertinkite, kokia terpė ir kuris bendravimo stilius atneš jums norimą sėkmę ir imkitės eksperimentų, o jei visgi neturite tam laiko, tai kreipkitės į profesionalus.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

6 sausio, 2020

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *