Chatbotas skambučių centro darbuotojas
Vienas Chatbotas gali atlikti net kelių ar keliasdešimt darbuotojų darbą

Tai bus pirmasis mūsų straipsnis apie konkretų chatbot‘o modelį tai – skambučių centro Chatbotas.

Įžanga – Skambučių centro chatbotas.

Visame Pasaulyje yra įmonės, kurios teikia įvairias paslaugas susijusias su gyventojų aptarnavimu, pavyzdžiui: televizijos, interneto, mobilaus ryšio, elektros, vandentiekio ar kitų komunikacijų tiekimas ir priežiūra. Visos tokio pobūdžio įmonės turi skambučių centrus (gali būti priežiūros, avarinė ar kitaip pavadintos tarnybos). Visų jų tikslas – priimti kliento skambutį ir užregistruoti pranešimą. Įmonės tokių skambučių centrų išlaikymui, kas metus išleidžia milžiniškus kiekius pinigų – ir viskas tik dėl klientų patogumo. Deja, pažiūrėjus statistiką – klientai dažniausiai yra nepatenkinti tokiais skambučių centrais/tarnybomis. Kodėl? Dėl labai paprastų priežasčių:

  • klientai pavargo kreiptis tik nurodytomis valandomis;
  • jiems atsibodo klausytis „muzikos“ su besikartojančiu balsu – „Atsiprašome, bet šiuo metu visi mūsų operatoriai užimti, prašome palaukti“;
  • palaukus 15 ar daugiau minučių – taip ir nepavyko pakalbėti su operatoriumi;
  • atsiliepęs operatorius buvo nemandagus (nes galbūt bloga diena, arba prieš tai buvęs pašnekovas blogai nuteikė);
  • kliento pranešimas dėl nežinomų priežasčių nebuvo užregistruotas, o viltis, kad šis skambutis papuolė į įrašomus skambučius nepasitvirtino;
  • ir kitos priežastys.    

Technologijoms taip sparčiai žengiant į priekį įmonės turi siekti verslo optimizavimo, o ne likti prie „senų įpročių“. Skambučių centro chatbotas yra puikus pavyzdys ir galimybė įmonėms optimizuoti verslą, mažinti išlaidas ir kelti klientų pasitenkinimo lygį.

Kuo chatbotas yra toks ypatingas šiam verslo sektoriui? Pateiksime jums argumentus:

  • Skambučių centro Chatbotas dirbs 24/7 – taigi jūsų klientams, nebereikės laukti jūsų numatytų valandų norint užregistruoti pranešimą;
  • Chatbotas vienu metu gali aptarnauti visus klientus, kurie su juo susisiekia – jokių eilių laukiant…
  • Chatbotas visus klientus aptarnaus vienodai, nereikšdamas emocijų…
  • Kliento pranešimas niekada nepasimes, nes jis saugomas tiek messenger programėlėje, tiek jūsų pasirinktoje ar pasirinktose platformose. Taip išvengsite nesusipratimų.
  • Jūsų darbuotojams nereikės skaityti susirašinėjimo tarp chatboto ir kliento – visą jums aktualią informaciją chatbotas įkels į nurodytą platformą.

Be jau išvardintų privalumų galimi ir papildomi, kaip kliento identifikavimas. Skambučių centro chatbotas prieš užregistruojant kliento pranešimą gali jį identifikuoti pagal kliento kodą ar kitą informaciją. Tokiu būdu įmonė išvengia anoniminių ir galbūt melagingų pranešimų apie įvykusius gedimus ar sutrikimus. Ir daug kitų galimybių. Galite peržiūrėti DEMO versijos video čia

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? Susisiekite 

Colifa chatbot susisiekite

Sekite mus Facebook

[