Pramonės šakos jau naudojasi pokalbių programa – pokalbių robotai

Klientų aptarnavimas: robotai neturėtų panaikinti klientų aptarnavimo, o kaip tik padėtų tobulėti!

Palyginti nebrangus „Chatbot“ (pokalbių robotai) dabar gali būti idealiai naudojamas palaikant pirminį ryšį, norint atsakyti į gana paprastus klausimus tiesiogiai čia ir dabar. Sudėtingesniems klausimams pokalbių programa gali padėti atlikti išankstinę registraciją, iš anksto sužinant, kokią problemą reikia išspręsti, ir tada skirti ją tiesiogiai atsakingam asmeniui.

Pokalbių programa yra ne kas kita, kaip automatiniai dialogai. Galima apimti ne tik pokalbių svetainių ar virtualių asistentų, teikiančių paslaugas klientų aptarnavimui, bet ir visą skaitmeninės komunikacijos sritį:

  • Chatbots“ veikia ištisą parą, niekada neserga ir jam nereikia atostogų.
  • Pokalbių programa nuolat mokosi ir tampa efektyvesnės.
  • Pokalbių robotai yra labai greiti, bet ir kantrūs, jei klientas nemandagus.
  • Pokalbių robotai nieko nepamiršta – atsimena tam tikrus duomenis, pvz., Kliento numerį arba tai, kad klientas, užsakydamas viešbutį, dažniausiai teikia pirmenybę kambariui, kuris skirtas nerūkantiems.
  • Chatbots“ yra mažai prižiūrimi – skirtingai nuo programų, jie neturi būti nuolat atnaujinami į naujas operacines sistemas.

Naujienos: Pokalbių robotai identifikuoja norimą informaciją

Pokalbių robotai identifikuoja norimą i

Šiandien naujienos yra platinamos daugybe kanalų. Naujienų sraute išnyksta svarbūs dalykai. Individualūs pasiūlymai yra tikras sprendimas. Pokalbių robotai identifikuoja norimą informaciją ir padaro ją prieinamą, kai vartotojas iš tikrųjų turi laiko ir yra suinteresuotas skaityti.

Informacija apie produktą

Produktai gali sukelti daug klausimų. Chatbot gali atsakyti į tokius klausimus kantriai ir taip dažnai, kaip jums patinka. Užuot turėję skaityti išsamią informaciją apie gamintoją, klientai gali paklausti roboto, ką jie norėtų sužinoti daugiau. Erzinančios eilės ir neatsakyti laiškai yra praeitis.

Pirkimas

Pokalbių robotai gali ne tik patarti dėl gaminių, bet ir tiesiogiai palaikyti pirkimą iki interaktyvaus apmokėjimo. Pokalbių programa prašo informacijos, kol surinks visą informaciją, reikalingą pirkiniui. Jis prisiima padėjėjo vaidmenį ir veda klientą iki sėkmingo pirkimo.

Išvada:

Nors pokalbių robotai vis dar yra pradinėje stadijoje, jie nevisiškai išnaudojo savo potencialą – tačiau daugelyje pramonės šakų yra atlikti pirmieji sėkmingi testai. Turint omenyje šiuos mokymus, gali būti įdomu pamatyti, kas dar nutiks!

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite