Colifa kodėl reikalingas chatbot

Visiškai nesvarbu kokio dydžio jūsų įmonė, kiek mėnesių ar metų vykdote veiklą… Nesvarbu net ar teikiate paslaugas ar perkate/parduodate prekes… Chatbot yra reikalingas ir naudingas jūsų verslui. Turbūt kyla klausimas kodėl jums reikalingas chatbot? Ir kuo jis gali būti naudingas? Atsakysime, kad yra labai daug priežasčių, tačiau pateiksime mūsų nuomone pačias svarbiausias.

  1. Taupo žmogiškuosius išteklius – chatbot vienu metu gali bendrauti su nelimituotu kiekiu jūsų klientų 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę. Kol chatbot atlieka jam priskirtas užduotis, jūsų darbuotojai gali atlikti daug produktyvesnius darbus.
  2. Efektyvi reklama – palyginkime elektroniniu paštu ir chatbot siunčiamų naujienlaiškių skaitomumą. Vidutiniškai (remiantis įvairių straipsnių analize) 30% tenka elektroniniu paštu siunčiamiems ir 90% siunčiamiems per chatbot.
  3. Daugiakalbystė – žmogus dažniausiai gali kalbėti/rašyti/suprasti 2 kalbomis (remiantis statistika). Tai – gimtoji ir viena užsienio kalba. Chatbot gali būti sukurtas visomis kalbomis ir pokalbio pradžioje gali leisti jūsų klientui pasirinkti kokia kalba toliau bendrauti. 
  4. Kaina – chatbot sukūrimo ir išlaikymo kaina yra ženkliai mažesnė nei darbuotojo. Vieni chatbot atsiperka vos per kelias savaites, kitų atsiperkamumas užtrunka šiek tiek ilgiau – tačiau nepamirškite, kad chatbot jums gali ne tik sutaupyti, bet ir uždirbti pinigus.
  5. Greitas ir patogus būdas informacijos pateikimas – klientui nebereikia naršyti internete ar jūsų puslapyje tam, kad rastų dominančią informaciją. Nuo šiol klientai gaus visą aktualią informaciją tiesiog susirašinėjant su jūsų chatbot.

Šie išvardinti argumentai yra tik nedidelė dalis visų privalumų, kuriuos gaunate įsidiegę chatbotą. Klientai su kiekviena diena tampa vis labiau įnoringi ir nori visą aktualią informaciją rasti “čia ir dabar”. Turbūt pastebėjote, kaip dažniausiai nutinka su klientais, kuriems užtrukote atrašyti? Jie pasirinko kitus – tuos, kurie greičiau pateikė atsakymą. Žinoma atsakymo pateikimo greitis nėra vienintelis rodiklis pagal kurį klientai pasirenka, tačiau dažnu atveju klientai nesulaukę atsakymo 1-2 darbo dienas tiesiog priversti pasirinkti kitus jeigu yra svarbu prekę ar paslaugą gauti kuo greičiau.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? Susisiekite 

reikalingas chatbot susisiekite

Sekite mūsų naujienas Facebook