Klientų aptarnavimas per Facebook messenger

klientų aptarnavimas chatbot

Facebook Messenger“ pokalbių programos: klientų palaikymas, diskusijos apie pardavimus ir potencialių klientų aptarnavimas.

Kas yra „chatbot“?

Bot“ yra trumpa robotų forma ir naudojama programinės įrangos aplinkoje apibūdinti bet kokią programinę įrangą, kuri automatizuoja užduotį.

Chatbots“, kuriuos visi dabar gali įtraukti į Facebook Messenger be jokių programavimo žinių, automatizuoja pokalbį su savo klientais – bent jau pradiniame etape, atliekamas klientų aptarnavimas.

Messenger robotai taip pat yra panašūs į el. pašto rinkodarą , tačiau vietoj el. laiško siunčiate Facebook žinutę.

Chatbot“ yra programa, automatiškai atsakanti į pranešimų užklausas per „Messenger“. Šiandien kalbama apie „Facebook Messenger“, tačiau yra robotų visoms įmanomoms platformoms. Pagrindinis principas yra paprastas, galite išsaugoti standartinių klausimų ir atsakymų seriją, ieškoti konkrečių raktinių žodžių savo potencialių klientų pranešimų ir reaguoti automatiškai. Jei robotas negali atsakyti į klausimą, asmuo gali bet kada perimti pokalbį, ir klientų aptarnavimas atliekamas žmogaus.

Tikriausiai jau matėte „Facebook“ įrašus: „Miegodamas uždirbu 1000 eurų per mėnesį, jei norite žinoti, kaip tai padaryti, tada parašykite informaciją komentaruose“. Jei dabar ten rašote, prasideda „chatbot“ pranešimų seka. Visų pirma, tai ne kas kita, kaip el. pašto rinkodara, kur automatiškai siunčiate pranešimų seriją.

Pastaba : beje, pokalbių programos nėra nauja idėja. Jau 1966 m. MIT profesorius Josephas Weizenbaumas sukūrė pirmąjį pokalbių centrą, pavadintą „ELIZA“, kuris galėjo bendrauti su žmonėmis.

Kada naudoti „chatbot“

facebook messenger colifa chatbot

Jei jūs jau pradėjote internetinį verslą ar norite jį sukurti, šie paprasti klausimai padės jums nuspręsti, ar pokalbių programa yra jums naudinga, ar ne.

Ar jūsų verslui reikalinga klientų sąveika? (Palaikymas, derybos dėl pardavimo taip pat komentarai ir bendravimas ir kt.)

Ar norite reguliariai siųsti turinį savo klientams ar potencialiems klientams?

Ar norite daugiau pasiekti per naują rinkodaros kanalą?

Ar jūsų tikslinė grupė yra didelėse pranešimų platformose, ypač „Facebook“ ir jums svarbus klientų aptarnavimas?

Ar norite automatizuoti savo rinkodarą?

Jei į bent vieną iš klausimų atsakėte teigiamai, turėtumėte neabejotinai pažvelgti į pokalbių svetainių ir „Messenger“ rinkodaros temą.

Klientų aptarnavimas. Kodėl „Facebook Messenger“ yra toks efektyvus

Privalumas yra tas, kad naudodamiesi „ Facebook Messenger“ galite pasiekti nepaprastai daug potencialių klientų. 1,3 milijardo žmonių kasdien naudojasi „Messenger“.

Šie klientai taip pat yra daug aktyvesni nei el. pašto skaitytojai, jų atidarymo procentas yra 50–80%.

Tyrimai taip pat parodė, kad konversijų rodiklis yra 3–5 kartus didesnis nei klasikinių „Facebook“ skelbimų, o naudojant „Siųsti į Messenger“ skelbimus jums kainuoja daug mažiau.

Bet ką tai tau dabar reiškia?

Turėtumėte rimtai atsižvelgti į „ Facebook Messenger“ kaip naują rinkodaros įrankį. Su „Facebook Messenger“ robotu galite atlikti šiuos veiksmus, pavyzdžiui:

  • Nusiųskite savo turinį arba žinučių seką savo kontaktams.
  • Padėkite savo sekėjams rasti jiems tinkamiausią turinį ir produktus.
  • Užsiregistruokite renginių dalyvius, palaikykite ryšį renginio metu ir po jo.
  • Sukurkite aukštos kokybės pardavimo pavyzdžių.
  • Susigrąžinkite potencialius klientus.
  • Pasiekite savo tikslinę grupę pokalbyje „vienas su vienu“.
  • Suteikiamas greitas klientų aptarnavimas.
  • .. ir tai tik maža ištrauka apie galimus naudojimo būdus.

Jūs pasiekiate žmones ten, kur jie yra.

Nuolatinis pranešimų skaitymas ir siuntimas dienos metu daugumai žmonių yra tiesiog to dalis. El. paštas dar neprarado savo aktualumo, tačiau šiais laikais žmonės linkę siųsti trumpesnes žinutes. Viskas turi būti padaryta greitai ir kliūtis parašyti „Facebook“ žinutę yra daug mažesnė nei el. laiškas.

Naudodamiesi „Facebook Messenger“ , jūs turite galimybę daug daugiau dalyvauti privačiame žmonių gyvenime ir greičiau pasiekti asmeninį lygį. Štai kodėl „Facebook Messenger“ yra toks nepaprastai efektyvus rinkodaros kanalas.

„Messenger“ rinkodaros ateitis

Šiuo metu „Messenger“ rinkodara vis dar yra palyginti nauja, palyginti su el. pašto rinkodara. Tačiau dauguma žmonių kasdieniniame gyvenime vis dar nežino apie šias pokalbių programas. „Messenger“ rinkodara tikrai nėra dabartinis įprastas verslo komunikacijos ir rinkodaros kanalas. Bent jau … dar ne. Palaukite metus ar dvejus ir tai greičiausiai pasikeis. Atminkite, kad „Facebook Messenger“ yra ideali pokalbių platforma. Žmonės jau tuo naudojasi ir pasitiki. Tai turi keletą didelių pranašumų įmonėms, norinčioms palaikyti ryšį su savo klientais.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

17 gruodžio, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *