Facebook reklamos taisyklės

Facebook reklamos taisyklės

Norint paskelbti reklamą žinokite, kad čia galioja griežtos Facebook reklamos taisyklės. Taisyklių nepaisymas ar jų nežinojimas gali jums kainuoti nuo sugaišto papildomo laiko, taisant reklamą, iki jūsų puslapio/paskyros blokavimo. Kaip stipriai Facebook jus nubaus priklausys nuo pažeidimo sunkumo, bei kitų faktorių.

Facebook vis stipriau griežtina reklaminio turinio ir jo parodymo taisykles. Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Net ir nuolat su Facebook reklama dirbantiems specialistams būna iššūkis sužinoti viską čia ir dabar. Tačiau dažniausiai Facebook nuobaudų susilaukia savarankiškai reklamą leidžiantys verslininkai.

Dažniausiai pasikartojanti reklamos atmetimo/nerodymo priežastis – per daug teksto ant nuotraukos

facebook reklamos taisyklės per daug teksto

Per daug teksto nuotraukoje

Keliant nuotraukas į reklamą tikrai daugelis susiduria su žinute “Jūsų nuotraukoje yra daug teksto, todėl jūsų reklama gali būti nerodoma arba sulaukti prastesnių rezultatų“.

Dažniausia klaida, kad žmonės šį įrašą supranta klaidingai. Pasakymas per daug teksto nėra skirtas suskaičiuoti raidžių ar simbolių kiekį. Šis pasakymas reiškia, kad tekstas uždengia per daug nuotraukos. Ir nesvarbu ar tai viena raidė ar visas “rašinėlis”. Kaip pateikta pavyzdyje yra tik vienas žodis, bet jis uždengia greičiausiai apie 70-80% nuotraukos.

Tiesa, galime nuraminti – šis Facebook reklamos taisyklės pažeidimas yra laikomas mažu. Todėl už šių rekomendacijų nesilaikymą nesulauksite nuobaudų.

Facebook reklamos taisyklės sako: nuotraukos, kuriose tekstas užima mažiau, kaip 20% viso nuotraukos ploto, veikia geriau. Tai reiškia, kad jeigu pas jus tekstas užims šiek tiek daugiau, nei 20% nuotraukos ploto – reklama veiks, tik prasčiau.

Tekstas nuotraukoje skirstomas į 4 kategorijas

4 kategorijos, kurios nusako teksto kiekį nuotraukoje, skelbimo rodymą, bei patarimą

PIRMOJI kategorija patvirtina, kad jūsų nuotraukoje esantis tekstas atitinka rekomendacijas. Skelbimas bus rodomas.

ANTROJI kategorija pasako, kad jūsų nuotraukoje esantis tekstas šiek tiek viršija rekomendacijas. Patariama sumažinti šriftą, arba atsisakyti dalies ar viso teksto.

TREČIOJI kategorija vadinama “Medium”, nes teksto kiekis stipriai viršija rekomendacijas. Patekus į šią kategoriją yra tikimybė, kad jūsų skelbimas nebus rodomas. Jeigu visgi bus rodomas – jo kaina ženkliai išaugs, nes toks skelbimas traktuojamas, kaip blogos kokybės.

KETVIRTOJI kategorija – pati blogiausia. Tekstas stipriai viršija rekomendacijas. Skelbimai papuolę į šią kategoriją labai retais atvejais yra rodomi, bet tik išimtinai. Kaip ir trečiosios kategorijos patarimas – stipriai mažinti teksto kiekį, nes tokio skelbimo parodymai bus labai brangūs.

Kaip žinoti, ar tekstas neviršija rekomendacijų?

Facebook kuria ne tik taisykles, bet ir įvairius įrankius, kurių pagalba galime jų laikytis.

Tikrai dažnas klausimas: “Tai, kaip žinoti ar teksto kiekis geras?”

Siūlome pasinaudoti Facebook įrankiu paspaudus “Teksto tikrinimas” ir gausite taip rūpimą atsakymą:



Kas yra laikoma “Tekstu nuotraukoje”

Teksto apimtis nuotraukoje, kaip ir aiški, tačiau kyla klausimas, “KAS YRA LAIKOMA TEKSTU?”

Facebook supranta, kad kartais turite naudoti atvaizdus, kuriuose jau yra tekstas. Pavyzdžiui knyga, produktai, renginiai ir kita. Tai yra vaizdas ant kurio yra būtinas tekstas norint pateikti informaciją. Tik įsivaizduokite, nuotrauka su knyga, kurios pavadinimas ir kita informacija paslėpta…

Facebook tai vadina išimtimis ir jas svarsto atskirai. Nepamirškite, kad pirminę patikrą atlieka sistemos, todėl tikėtina, kad joms gali pasirodyti situacija kiek kitaip, nei yra iš tikrųjų. Jeigu taip atsitiko, nebijokite parašyti Facebook savo paaiškinimo.

Kas dar laikoma “tekstu”?

LOGOTIPAS – jeigu jūsų logotipas turi daug teksto – tai laikoma tekstu ir galioja tos pačios taisyklės, kaip eiliniam tekstui.

VANDENS ŽENKLAI – laikomi tekstu.

SKAIČIAI – laikomi tekstu.

Tikimės, kad atsakėme jums į klausimą dėl teksto rašymo ant nuotraukos reklamoje. Jeigu norite pasiskaityti išsamiau, viską rasite Facebook business naujienose. Jeigu norite profesionalios pagalbos – COLIFA jūsų paslaugoms.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite