Facebook puslapio administratoriai

Facebook puslapio sėkmė priklauso nuo jo administratorių. Facebook puslapio administratoriai yra tie žmonės, kurie tiesiogiai bendrauja su puslapio gerbėjais ir yra atsakingi už prekės ženklo populiarinimą internetiniame pasaulyje. Nesvarbu, ar jūsų puslapis turi vieną, ar kelis administratorius, yra keletas geriausių praktikų, apie kurias reikia žinoti, norint užtikrinti, kad jūsų puslapis būtų kuo patrauklesnis ir sėkmingesnis.

Facebook puslapio administratoriai Colifa

Štai 3 dalykai, kuriuos turite žinoti, kad galėtumėte būti ypač efektyvūs Facebook puslapio administratoriai

1. Verslo puslapio pranašumai palyginti su asmeniniu profiliu.

Nors tai įmanoma nuo 2012 m. kovo mėn., daugelis Facebook vartotojų vis dar nežino, kad Facebook profilį galima lengvai paversti puslapiu. Facebook šį procesą vadina „Profilio į verslo puslapių perkėlimą“.

Facebook puslapiuose yra unikalūs įrankiai ir funkcijos organizacijoms, įmonėms, prekės ženklams ir „visuomenės veikėjams“.

Facebook apibūdina visuomenės veikėją kaip asmenį, kuris gali būti įžymybė, rašytojas, muzikantas ar tiesiog savarankiškai dirbantis verslo konsultantas ar kitas „asmeninis“ prekės ženklas.

Jei naudojate Facebook kaip verslo įrankį, Facebook puslapio administratoriai pataria – nustatyti puslapį, nes jis suteikia prieigą prie daugelio galingų rinkodaros įrankių, įskaitant skelbimus ir programas.

Taip pat pažeidžiamos Facebook sąlygos, kai asmeninę paskyrą naudojate atstovauti kitam nei tu sau (pavyzdžiui, naudoti profilį reprezentuoti savo verslą).

2. Kodėl svarbu pasirinkti puslapio pavadinimą, kuris atspindi jūsų prekės ženklą

Puslapiai turi galimybę pakeisti savo puslapio pavadinimą tiek kartų, kiek norėtų, jei jie turi mažiau nei 200 teigiamų įvertinimų.

Jei jūsų puslapis turi daugiau nei 200 teigiamų įvertinimų, galite pakeisti savo puslapio pavadinimą tik vieną kartą, kad įsitikintumėte, jog pasirinksite vardą, kurį norite išsaugoti.

Jei jūsų įmonė turi ilgą pavadinimą, galbūt norėsite apsvarstyti sutrumpintą Facebook puslapio versiją.

Jei turite kelias vietoves, galite pasirinkti įtraukti savo vietą į savo puslapio pavadinimą, kad gerbėjai galėtų atskirti vietas. Tik Facebook puslapio administratoriai arba turinio kūrėjai gali pakeisti puslapio pavadinimą.

3. Facebook puslapio administratoriai sako: Jūsų viršelis yra viešas.

Viršeliai negali būti apgaulingi, klaidinantys ar pažeidžiantys kitų autorių teises.

Įsitikinkite, kad Facebook viršelio nuotraukos dydis yra tinkamas. Geriausias Facebook reklamjuostės dydis yra 820 pikselių pločio ir 312 pikselių aukščio kompiuteriams, o 640 pikselių pločio – 360 pikselių aukščio mobiliuosiuose įrenginiuose. Jei įkelsite mažesnį nei minėti matmenys vaizdą, Facebook jį ištemps ir gali nebesimatyti visos informacijos, išsikreipti vaizdas. Tokia viršelio nuotrauka atrodys neskoningai.

Tai yra tik keli iš daugelio būdų, kaip Facebook puslapio administratoriai gali užtikrinti, kad tvarkant Facebook puslapį jis dirbtų kuo geriau ir generuotų jums pinigus.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite