Kodėl chatbotas gali vadintis jūsų įmonės darbuotoju?

Atsakysime taip – būtent tas, kuris jūsų įmonę atstovauja virtualioje erdvėje – yra chatbotas. Kai klientas parašo jums žinutę, atsakymą gauna būtent iš jūsų chatboto, kuris tampa jūsų įmonės “veidu” ir jo aptarnavimas turi ne ką mažiau įtakos, nei klientą aptarnavus realiam darbuotojui. Esminis privalumas šiame žingsnyje, kad chatbot’ą (jo funkcijas) pakeisti lengva, o realų darbuotoją -ne. Tik pagalvokite, jeigu klientai nepatenkinti jūsų darbuotojo aptarnavimo kokybe, greičiu – jūs stengiatės jį pakeisti, skiriat papildomus mokymus, konsultacijas – tačiau ne visada tai pasiteisina. Jeigu analogiškoje situacijoje jūs gausite nusiskundimą, kad chatbotas – netinkamai atsako į klausimus, neduoda reikiamų galimų variantų ar kita – jūs prisijungęs prie sistemos labai greit galėsite atlikti pakeitimus ir užtikrinti kliento pasitenkinimą.

Nepamirškite ir to, kad chatbot’ui žmonės atlaidesni jeigu pokalbio pradžioje jis taip ir prisistato, kad nėra toks protingas, kaip žmogus. Tai yra labai svarbu, nepriklausomai nuo to, kad galbūt jūsų chatbot’as yra labai protingas – geriau pateikti šiek tiek žemesniu lygmeniu tam, kad nenuvilti kliento.

Chatbotas su klientais nebūtinai turi bendrauti vienas ir vesti visą pokalbį. Viskas priklauso nuo jūsų poreikių. Tam yra Chatbotas, kuris gali:

  1. Dirbti 24/7
  2. Valdyti pokalbį iki tol, kol klientas paprašo kalbėti su realiu darbuotoju
  3. Pradėti pokalbį ir klientui pateikus reikiamus atsakymus – automatiškai sujungti su realiu darbuotoju
  4. Dirbti nustatytomis valandomis, pavyzdžiui po jūsų darbo valandų ar kt.

Jūsų bendradarbis yra Chatbotas

Jūsų pilnavertis bendradarbis yra chatbotas. Jis juk bendrauja ir bendradarbiauja su įmonės darbuotojais. Pavyzdžiui klientas užpildo atitinkamą formą ir ji turi pasiekti jūsų realų darbuotoją – chatbotas jam nusiunčia elektroninį laišką arba informaciją įkelia tarkim į Google sheets ar kt. tai labai primena dviejų realių darbuotojų darbą, kai vienas gavęs informaciją ją persiunčia kitam. Tarkime jūsų administratorė gavo skambutį, kad X klientas domisi jūsų paslaugomis. Ji paklausia jo įvairios informacijos, kurią susistemina ir persiunčia vadybininkui ar kitam specialistui, kad šis susisiektų su klientu. Kaip jau supratote iš šios situacijos galima eliminuoti administratorę ir perduoti tokio pobūdžio darbą chatbot’ui, tuo tarpu administratorė galės atlikti darbą, kurio negali chatbotas pavyzdžiui – išvirti jums, sau, kolegai ar svečiui skanios kavos 🙂

Šio straipsnio tikslas parodyti, kuo chatbotas yra naudingas jūsų įmonei, kaip darbuotojas.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? Susisiekite 

Colifa chatbotas - susisiekite dėl konsultacijos

Sekite mus Facebook


[