dirbtinis-intelektas-chatbot-colifa

Chatbots – susirašinėjimui skirta programa.

Dirbtinis intelektas vis labiau skinasi kelią į mūsų aplinką. Beveik kiekvienas ekonomikos sektorius naudojasi dirbtiniu intelektu. Be jo augti pramonei būtų gana sudėtinga. Su savo patobulinimais dirbtinis intelektas gerina produktyvumą ir kiekvieną pramonės šaką pakelia į naujus lygmenis. Pasižiūrėkime kodėl dirbtinis intelektas svarbus aukštajame moksle.

Kas yra „Chatbots“?

chatbots ir dirbtinis intelektas colifa

Chatbots“ yra programinė įranga, sukurta pokalbiui su vartotoju užmegzti. Sukurta taip, kad būtų galima realiai modeliuoti žmonių sąveiką. Pokalbių programos gali būti integruotos į kasdienį gyvenimą, kad vyktų įprastiniai pokalbiai su klientais ar vartotojais, priklausomai nuo sektoriaus.

Pokalbių programos ir dirbtinis intelektas yra integruoti į aukštąjį mokslą novatoriškais būdais.

Pagalvokite, kaip dažnai būsimieji studentai užduoda tuos pačius klausimus per atrankos ir priėmimo procesą. Studentai, besidomintys kolegija ar universitetu, norės žinoti pagrindinius faktus, pavyzdžiui:

  • Kada reikia pateikti paraiškas?
  • Kokie yra studijų mokesčiai ir mokėjimo grafikai?
  • Kokie kursai siūlomi?
  • Kokios studijų programos?

Chatbots“ yra naudojama teikiant šią informaciją paprastu studentams ir prieinamu būdu.

Kauno technologijų universitetas naudoja MB Colifa sukurtą mechaninį chatbot, kuris kuo puikiausiai vykdo nukreipimus pagal ieškomą informaciją.

Automatizavimas nereiškia asmeninio ryšio praradimo. Tiesą sakant, automatizavus pasikartojančias užklausas, suteikiama daugiau laiko priėmimo personalui dar labiau įsitraukti į procesą, kai studentams reikia suasmeninto dėmesio, kuomet reikia atsakyti į nestandartinius klausimus išspręsti nestandartines situacijas. Dirbtinis intelektas – puikus įrankis.

Aukštosios mokyklos, naudodamos šią technologiją, gali padidinti stojančiųjų skaičių ir suteikti geresnę studentų patirtį, kuomet jie nori greitai gauti informacijos.

Chatbots“ yra prieinamas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, kad būtų galima atsakyti į studentų klausimus. Tai suasmenina reakcijas, padidina bendravimą su studentais ir, kai reikia, suteikia nedelsiant palaikymą.

Studentų išlaikymas taip pat reikalauja, kad universitetas veiktų efektyviai, teikdamas paslaugas, kai to reikia, ir siūlydamas programas, tenkinančias studentų poreikius. Dirbtinis intelektas gali padėti institucijai teikdamas pasiūlymus dėl kursų pasiūlymų, numatant būsimus įdarbinimo poreikius ir nustatant galimas kliūtis finansavimui gauti.

Dirbtinis intelektas ir pokalbių svetainės turi poveikį, jį galima pastebėti ne tik institucinėse struktūrose. Šiandienos studentai yra labiau įpratę bendrauti su technologijomis nei bet kuri ankstesnė karta. Tai suteikia galimybę kolegijoms ir universitetams naudotis pažangiausiais mokymo metodais.

DI vienareikšmiškai turi ateitį. Jo ir pokalbių svetainių poveikis ir toliau stebins, ir spėjama, kad didžiają šios evoliucijos dalį sudarys švietimo įstaigos.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite