chatbotas asistento pareigose

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie chatbot asistento pareigose.

Pati pagrindinė ir svarbiausia priežastis, kodėl chatbot asistento pareigose yra labai geras sprendimas įmonei – tai yra būtent žmogiškųjų resursų taupymas. Žmogiškųjų resursų taupymas nebūtinai reiškia esamų darbuotojų atleidimą, daugiau tai reiškia žmogiškųjų resursų produktyvų panaudojimą.

Produktyvus panaudojimas yra tuomet – kai darbuotojas savo darbo laiką išnaudoja maksimaliai produktyviai atlikdamas savo tiesioginį darbą. Tam yra puiki išeitis – pasitelkti asistentą, kuris atliktų mechaninį darbą.

Pavyzdys: “Vadybininkas – tiesioginis darbas daryti pardavimus”. Remiantis turima informacija vadybininkas standartinėje situacijoje dalį darbo dienos kalba telefonu, skaito elektroninius laiškus, važiuoja į susitikimus tam, kad galėtų užsirašyti klientų poreikius ir vėliau remiantis jais pateikti klientams pasiūlymus ir daryti pardavimus. Taigi dalį savo darbo dienos vadybininkas nedaro savo tiesioginio darbo, o dirba informacijos surinkėjo darbą. Šioje situacijoje jeigu kartu dirbtų ir chatbot asistento pareigose – vadybininkas turėtų daugiau laiko dirbti savo pagrindinį darbą. Taigi chatbotas galėtų bendrauti su esamais ar būsimais klientais, išsiaiškinti apie juos dominančias prekes ar paslaugas, kiekius ir kita, o visą gautą informaciją suvestų į sistemą. Taigi vadybininkui beliktų panaudoti sukeltą informaciją ir atlikti pardavimus.

Tai tik vienas pavyzdys iš daugelio, kaip chatbotas galėtų puikiai asistuoti jūsų darbuotojus atliekant dalį jų darbų. Tuo tarpu jūsų darbuotojai turėtų maksimaliai laiko atlikti kitus, tiesiogiai jiems priskirtus darbus.

Be to nepamirškite, kad chatbotas dirba 24/7 – taigi jūsų klientai gali susisiekti, pateikti, gauti informaciją jiems patogiu metu.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? Susisiekite 

Colifa chatbotas - susisiekite dėl konsultacijos

Sekite mus Facebook