Chatbot pries mobilias aplikacijas
Chatbot prieš mobilias aplikacijas

Taigi chatbot vs mobilios aplikacijos. Pirmiausiai pradėkime nuo to, kad pasaulinė statistika rodo tendenciją (ir daro prielaidas), kad per ateinančius 2 metus chatbot‘ai išstums iš rinkos net virš 90% mobiliųjų aplikacijų… Skaičiai atrodo gan bauginančiai, tačiau tai nėra iš piršto laužta ir viskas turi priežastis. Taigi pakalbėkime apie faktus.


Žvelgiant į socialinių tinklų puslapius, kurie turi 50 000 ir daugiau sekėjų – nėra nieko naujo ir skaičiai neatrodo dideli, tačiau peržiūrėjus į mobiliųjų aplikacijų vartotojų kiekį pamatysite, kad vidutiniškai 1000 aplikacijų iš 1000 000 turi tokį skaičių vartotojų. Tik pagalvokite, kad procentiškai tai atitinka vos 0,1% visų aplikacijų! Ne gana to statistika rodo, kad net 50% žmonių, kurie yra parsisiuntę tokias aplikacijas, jas yra naudoję tik 1 kartą… Dėl tokio didelio aplikacijų įrašymo ir ištrynimo kiekio manoma, kad net 99% iš jų gali neišvysti dienos šviesos…

Duomenys paimti iš Jillian D’Onfro ir Stefan Kojouharov rašytų straipsnių. Taip pat atliktos kitų straipsnių apžvalgos iš kurių remiantis buvo padarytos tokios išvados.

Padarėme statistines apžvalgas lyginant chatbot vs mobilios aplikacijos, dabar pateiksime daugiau faktų iš praktinės pusės…

  1. Telefono atminties užimtumas. Visų pirma pradėkime nuo to, kad telefonas turi ribotą vidinės atminties kiekį, o kiekviena aplikacija ją naudoja. Taigi norint turėti kelias aplikacijas kartais tiesiog jų negalime turėti dėl labai paprastos priežasties – nėra pakankamai laisvos atminties. Norint naudotis chatbotais, jums užtenka vienos pvz messenger aplikacijos.
  2. Telefono veikimo greitis. Tik iš pažiūros dauguma aplikacijų yra nemokamos, tačiau taip nėra. Beveik visos aplikacijos yra mokamos tik skirtingais metodais: A – mokate pats tiesiogiai už pačią aplikaciją arba atliekate pirkimus joje, B – jūs nemokate tiesiogiai nieko, tačiau mainais jums siunčiamos reklamos, kurias privalu peržiūrėti, o užtai aplikacijų kūrėjai gauna pinigus iš reklamos kūrėjų – taigi jūs sumokate jiems savo „darbu“. Taigi aktyvios aplikacijos esančios jūsų telefone naudoja netik atmintį, tačiau ir lėtina jūsų įrenginį, nes jos veikia, net kada jūs jomis nesinaudojate.
  3. Diegimas ir prisijungimas. Chatbot‘ai susieti su pavyzdžiui messengeriu nereikalauja jūsų atlikti tokių veiksmų, kaip parsisiųsti papildomų programėlių, registruotis, prisijungti ir panašiai. Taigi taupo jūsų telefono atmintį ir laiką.
  4. Veikimas. Chatbot‘ai veikia vienodu principu – vyksta pokalbis, taigi jums nereikia galvoti, ką kur rasti, kaip įjungti ar atlikti kitus veiksmus. Priešingai nei aplikacijos.
  5. Kaina. Aplikacijos sukūrimo kaina yra ženkliai didesnė, o laikas darbams įgyvendinti ilgesnis, priešingai nei chatbot‘o.
  6. Klientų/sekėjų grupavimas. Chatbot‘ai gali grupuoti klientus/sekėjus pagal pasirinktus kriterijus. Remiantis priskirtais kriterijais atitinkamai siųsti reikiamą turinį, patarti ar padėti.
  7. Funkcionalumas. Chatbot‘ai turi ženkliai daugiau funkcijų, nei mobilios aplikacijos.

Kiekvienas verslas renkasi į ką nori investuoti ir kokias technologijas įsidiegti, tačiau nepamirškite, kad reikia vadovautis statistika ir klientų poreikiais. Atlikus analizę Chatbot vs mobilios aplikacijos matyti, kad naujos technologijos užima buvusiųjų vietą.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? Susisiekite 

Colifa chatbot susisiekite
Sekite mus Facebook

[