Chatbot technologijos pardavimų srityje

Chatbot technologijos pardavimų srityje

Iki 2023 m. „Chatbots“ galėtų parduoti 112 milijardų dolerių mažmeninėje prekyboje.

Tobulėjant technologijoms tobulėjant natūralių kalbų apdorojimui ir DI, pokalbių programos nurungs pajamas iš kitų rinkodaros kanalų, teigiama naujausiame „Juniper Networks“ mažmeninės prekybos prekių ženklų tyrime. Iš tikrųjų mažmeninė prekyba per „chatbots“, kai panaudojamos chatbot technologijos, kasmet išaugs beveik dvigubai ir iki 2023 m. Pasieks 112 milijardų dolerių, sakoma tyrime. Ir mažmenininkai sutaupys, nes automatizuojami pardavimai klientams ir palaikymo procesai.

Mažmenininkai gali tikėtis chatbot technologijos pagalba, jau 2023 m. sumažins išlaidas 439 milijardais JAV dolerių per metus, palyginti su 7 milijardais dolerių šiais metais, nes DI palaikomi pokalbių robotai vis labiau tobulinami, kad galėtų efektyviau reaguodami į klientus…

Teigė Juniper.

Uberall“ vartotojų apklausa

Tyrimas taip pat rodo, kad mažmeninės prekybos prekių ženklams pereinant prie chatbot technologijos daugiau vartotojų jausis patogiai bendraudami su „chatbot“, kad išspręstų aptarnavimo problemas ir atliktų tiesioginius pirkimus. Rinkodaros įmonės „Uberall“ atlikta vartotojų apklausa rodo, kad 20% apklaustų vartotojų yra suinteresuoti chatbot technologijos patirtimi. 80% nurodė, kad bendravo su „chatbotais“ ir bendavimą iš esmės įvertino teigiamai.

Tobulėjant aplinkai, vartotojai taip pat pritaikys savo elgesį internete ir keisis jų lūkesčiai dėl skaitmeninės sąveikos. Anot pranešimo, pokalbių robotai yra skirti greitai augti būtent mažmeninei prekybai, tobulinamos chatbot technologijos, suteikia vis naujų galimybių. Mes turime įsigilinti ir geriau suprasti, kaip tai paveiks mūsų skaitmeninę rinkodarą ir tobulėti, nes kitu atveju tiesiog tapsime nekonkurencingi rinkoje.

Skaitmeninė rinkodara

Skaitmeniniams rinkodaros chatbot

Skaitmeniniams rinkodaros specialistams, kurie dar neeksperimentavo su pokalbių svetainėmis ir chatbot technologijos jiems dar nežinomos, laikas apsvarstyti tokį variantą, išsibandyti, atlikti testus, nes skaitmeninė rinkodara yra pagrįsta patirtimi, svarbu užmegzti teigiamą sąveiką su klientais naudojant pokalbių svetaines. Ateityje bus labai svarbu palaikyti ryšį su klientais ir tokiu būdu skatinti pardavimus.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

spalio 31, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *