Z kartos atstovai ir Chatbot - rinkodaros revoliucija

Ko nori Z kartos atstovai ?

Z kartos atstovai nori prekių ženklų, kurie siųstų asmeninius pranešimus ir pateiktų momentinius atsakymus į jų klausimus. Atspėkite, kas gali tai padaryti? – Chatbot. Šios kartos atstovai tikisi daug iš prekės ženklų. Jie tikisi, kad jie suderins savo asmenines vertybes. Lygiai taip pat svarbu, kad Z karta pirmenybę teikia prekiniams ženklams, galintiems juos įtraukti realiuoju laiku, asmeniškai..

Rinkodaros komanda negali ištisai budėti ir laukti kol kokie klientai Z kartos atstovai jiems parašys, rinkodaristai taip pat turi miegoti. Bet tipiškam Z kartos atstovui, kuris nakties viduryje pasiekia socialines žiniasklaidos priemones, miegas nėra pasiteisinimas. Miegate ar pabudote, jums reikia veiksmingos priemonės, kaip reaguoti į Z kartos norus, kritiką, klausimus ir prašymus realiu laiku, ypač jei ieškote ilgalaikio pasitikėjimo ir lojalumo.

Paklausite: „Kaip tai padaryti“ ? Džiaugiamės, kad paklausėte. Ilgai nevyniojant į vatą – Jums reikia pokalbių.

Z kartos atstovai nori individualizuotos paslaugos visą parą. Nesvarbu, kiek rinkodaros priemonių jūs naudojate savo organizacijoje, ar kokie kvalifikuoti jūsų specialistai. Z karta yra didžiausia ir įvairiausia karta istorijoje. Remiantis bendru NRF ir IBM atliktu tyrimu, 76 proc. šios kartos atstovai greitą reagavimą vertina kaip labai svarbų, pasitenkinimo aptarnavimu, matavimo vienetą. Jei jūsų įmonė negali nedelsdama atsakyti į jų užklausas, tai gali ateityje pakenkti jūsų verslo sėkmei.

Chatbot gali aptarnauti tai Z kartos atstovus, kaip jie to nori. Pavyzdžiui šios kartos atstovai chatbot pagalba gali užsisakyti picą tik keliais mygtukų paspaudimais telefone. Jokių telefoninių pokalbių, jokių laukimų kol kažkas atsilieps. Visa informacija pateikiama greitai ir aiškiai.

„Chatbot rinkodaros revoliucija“ dar nėra įvykusi. Bet duokite jai laiko, tai ilgai netruks.

Asmeninio skaitmeninio marketingo ateitis vis dažniau atrodo kaip dirbtinio intelekto derinys, atitinkantis žmogaus empatiją ir bendravimą. Chatbot visame pasaulyje turi galimybę kalbėtis su vartotojais internete. Tuo džiaugiasi Z kartos atstovai, ir tai svarbi žinutė prekiniams ženklams, įmonėms, norintiems juos įtraukti.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

susisiekti del chatbot
Colifa- chatbot kūrimas

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui, SEO svetainės optimizavimo? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE