Z karta

68 proc. Nuo 18 iki 24 metų amžiaus tikisi, kad prekės ženklai prisidės prie visuomenės, rodo daugiau nei 11 000 jaunų suaugusiųjų apklausa.

Z karta – suaugę jauni žmonės, kurių amžius nuo 18 iki 24 metų, yra stipri vartotojų grupė. Remiantis Barkley statistika, ši grupė išleidžia maždaug 143 milijardus dolerių per metus. Taip netiesiogiai daro įtaką namų ūkių išlaidoms – 333 milijardus dolerių per metus. Tačiau reikia investuoti nemažai pinigų, kad pasiekti šią auditorija.

Siekdami padėti reklamuotojams suprasti, kuo motyvuojama Z karta, kaip vartotojai, „Facebook“ užsakė „Crowd DNA“ apklausą. Joje apklausti 11 300 žmonės nuo 18 iki 24 metų. Apklaustieji yra iš vienuolikos skirtingų šalių, įskaitant JAV, JK, Australiją, Vokietiją, Indiją ir Nigeriją.

Globalūs piliečiai

Daugiau nei pusė 52% dalyvių iš JAV teigė, kad laiko save „globaliais piliečiais“. Tai reiškia, kad Z karta žino apie supantį pasaulį ir supranta, kad jų veiksmai gali turėti globalių padarinių. Šis skaičius buvo mažas, palyginti su kitomis šalimis. Lyginant šalis, kaip Australija, kur 90% apklausos dalyvių save apibūdino kaip pasaulio piliečiai, o Nigerijoje šis procentas siekė 87% . Palyginimui – Vokietijoje tik 40 proc.

Z karta nori, kad prekės ženklai būtų socialiai sąmoningi, atsakingi, tai jiems yra svarbu. Ataskaitoje 68% apklausos dalyvių tikisi, kad prekės ženklai prisidės prie visuomenės, o 61% teigė, kad yra pasirengę mokėti brangiau už produktus, kurie buvo pagaminti etiškai ir tvariai.

„Qualtrics“ tyrimas nustatė

Atskirame „Qualtrics“ tyrime nustatyta, kad 77% atstovų, vadinamų Z karta, „Facebook“ ir „Instagram“ jaučia pozityvą, kai reklama yra su lyčių lygybės tematika socialinėse platformose. Ir čia svarbu ne vienodai atstovauti moterims ir vyrams, bet griauti mūsų išankstinį supratimą, ką reiškia būti vyru ar moterimi.

Kodėl tai svarbu?

Rinkodaros atstovai turi suprasti, kuo motyvuojama Z karta, jei jie nori pritraukti dalį išleidžiamų 143 milijardų dolerių – ir papildomus 333 milijardus dolerių, kuriuos išleidžia šie jauni vartotojai.

Taip pat, nepakanka pasirodyti jaunesnėms auditorijoms skirtose platformose, pvz., „Snapchat“, kuri praneša, kad ji pasiekia 90% JAV 13–24 metų amžiaus žmonių. Tiesioginių komunikacijos kanalų atvėrimas socialinėse platformose ir pranešimų siuntimo programos, gali pareikalauti papildomų pastangų, tačiau galėtų padėti jūsų prekės ženklui pralenkti konkurentus.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite