Susirašinėjimo roboto kaina

Tikriausiai kiekvienas verslas sutiks, klausimas kokia būtų prekės ar paslaugos kaina yra vienas dažniausių. Tačiau ne ką rečiau girdimas ir sekantis klausimas „Kodėl tokia kaina?“

Prekės ir paslaugos kaina gali būti fiksuota ir kintama remiantis įvairiais kriterijais. Susirašinėjimo roboto kaina papuola į kategoriją „kintama“, todėl gavus klausimą „Sakykite, kokia būtų susirašinėjimo roboto kaina“ tiksliai pasakyti nėra galimybės.

Nuo ko priklauso susirašinėjimo roboto kaina?

Kaina priklauso pirmiausiai nuo funkcijų, kurias turės atlikti programa sudėtingumo, tada seka apimtis. Kaip dažnai pateikiame palyginimą „Gal pas jus meniu bus su 10 patiekalų, o galbūt su 50“, iš pažiūros vienodo funkcionalumo susirašinėjimo robotas, tačiau kaip ženkliai skiriasi jo apimtis.

Toliau lyginant funkcionalumus. Galbūt klientai galės tik peržiūrėti meniu ir jūsų kontaktus, o galbūt galės atlikti ir rezervaciją, bei maisto užsakymą. Tai yra tik labai akivaizdūs skirtumai, kuriuos įtakoja kaina, tačiau standartiškai minimali kaina yra 500 eur už vidutinės apimties ir funkcionalumo robotą.

Kas dar įtakoja susirašinėjimo roboto kainą?

Dažnai susiduriama su klausimu „Jeigu norime labai mini versijos susirašinėjimo roboto“, kodėl kaina tokia pat, kaip standartinis nedidelės apimties ir funkcionalumo robotas. Atsakome – yra darbai, kurie nepriklauso nuo pačio roboto kūrimo, kaip pavyzdžiui: konsultacija, struktūros derinimas, sutarties ruošimas ir derinimas, buhalteriniai dokumentai, apmokymai. Šie dalykai sudaro sumos dalį ir be šių darbų sutarties įvykdymas negalimas, todėl ar chatbot bus labai minimalus ar vidutinis – minimali kaina išliks tokia pat.

Kodėl reiktų pirkti, jeigu galima ir patiems pasidaryti?

Dar vienas sutinkamas klausimas, gal net pasakymas.

Į tokius pasakymus reaguojame labai paprastai – „prašome, žinoma, kad galima“. Juk mes visi žmonės – jeigu kažkas sugeba, reiškiasi ir kitas investavęs savo darbą ir laiką gali tai išmokti. Šiais laikais viską galima rasti internete tiek video, tiek kitais formatais ir tai jokia paslaptis. Klausimas, kiek užtruksite, kaip pavyks ir kaip dažnai atnaujinsite žinias.

Technologijos ir konkrečiau socialiniai tinklai yra ta vieta, kurią reikia nuolat sekti, nes yra nuolat atnaujinamos versijos, funkcijos, bei politikos, kurių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės… O įdiegti ir netinkamai paruošti susirašinėjimo robotai chatbot gali atnešti ne naudą – o nuostolį (klientų praradimą).

Mes nuolat investuojame savo laiką ir lėšas į žinių atnaujinimą, bei jų tobulinimą.

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin