Socialinių tinklų Chatbot

Socialinių tinklų Chatbot

Kiekviena gera verslo strategija prasideda geru planu. Ne išimtis ir socialinės žiniasklaidos rinkodara smulkiajam verslui. Kadangi tai labai paprasta, verta išbandyti. Pristatome vieną iš galimybių – socialinių tinklų Chatbot.

Taigi, susikūrėte asmeninį verslo puslapį? Norite išsiskirti iš kitų, o gal turite daug užklausų – jums reikalingas socialinių tinklų Chatbot.

Socialinių tinklų Chatbot gali žaibiškai reaguoti į tipiškus klausimus, užklausas, kurias gaunate savo verslo puslapyje. Socialinių tinklų Chatbot reaguoja ir bendrauja 24/7, jūs būsite tikri, kad netgi tada, kai miegate, reikalai nestoja nė akimirkai. Viskas priklauso tik nuo jūsų prekės, paslaugos verslo puslapyje ir nuo to, kiek skirsite resursų Chatbot tobulinimui.

Socialinių tinklų Chatbot puikus sprendimas

Sprendimas, tiems, kurie planuoja savo laiką. O jei norite ypatingo išskirtinumo, galite savo Chatbot personalizuoti. Tokie personalizuoti Chatbot gali bendrauti su interesantais taip, kaip jūs – tokia pačia kalbos maniera, žodžių stilistika, naudoti tuos pačius išsireiškimus kaip ir jūs. Soc.tinklų Chatbot gali prisistatyti kaip jūsų virtualus asistentas, robotas pagalbininkas, barbė devyndarbė arba galite jam suteikti vardą.

Toks virtualus asistentas, taip pat, gali atstoti vizitines korteles, jums tereikės turėti kodą, kurį su bet kuriuo telefonu nuskenavus pašnekovas pradeda bendrauti su jūsų virtualiu asistentu. Robotas išsiunčia pašnekovui jūsų kontaktus ir paprašo palikti savuosius. Taip neprarandamas ryšys su pašnekovais, jie turi jus savo telefone vienu skenavimu, o jūs, turite juos automatiškai, savo kontaktuose. Beje, ar būna, kad kalbate su pašnekovais, apsikeičiate kontaktais, tačiau, po kurio laiko, nepamenate apie ką ėjo kalba, ypač jei buvote kontaktų vakare – atsiminti visų pokalbių jums nebūtina. Jūsų virtualus asistentas viskuo pasirūpins, jei pašnekovas skenavęs kodą neparašo apie ką kalbėjote, virtualus asistentas po dienos, gali siųsti priminimą dėl patikslinimo detalių tiems, kurie nepaliko papildomos informacijos.

Visą tai ir dar daugiau gali atlikti tas pats jūsų socialinių paskyrų Chatbot. Jei norite sužinoti daugiau, susiekime asmeniškai.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Colifa susisiekti
Colifa- chatbot kūrimas ir konsultacijos

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui, SEO svetainės optimizavimo? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

liepos 23, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *