Skaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara padeda jums pateikti savo produktą rinkai.

Produkto pateikimas rinkai yra tai, kas liaudiškai vadinama „ėjimu į rinką“. Skaitmeninė rinkodara yra rinkai skirta priemonė. Taigi, prieš klausdami, kas yra skaitmeninė rinkodara, šiek tiek pakalbėkime apie tai, kas tinka ir kas neleistina „einant į rinką“.

Pagrindinės priežastys, kodėl jūsų ėjimas į rinką gali nepavykti

  • Pirma, jūsų produktas gali neatitikti realaus asmens poreikio, kurį norite patenkinti. Taigi, jei, pavyzdžiui, ketinate parduoti banglentę senjorams, greičiausiai tam nebus poreikio ir patirsite nesėkmę.
  • Antroji priežastis, kuri taip pat susijusi su produkto kūrimu, yra ta – jūs manote, kad produktas spręs problemą, bet pasirodys, kad jis iš tikro nesprendžia problemos. Tai reiktų ištirti prieš kuriant produktą. Tai išspręs ne tik skaitmeninės rinkodaros iššūkį, bet ir produkto dizaino problemą.

Yra dar trys priežastys dėl ko susiduria skaitmeninė rinkodara su problemomis, dėl kurių jūsų produktas gali patirti nesėkmę.

skaitmenine rinkodara colifa
  • Norėtume atkreipti dėmesį – pirmasis yra tas, kad galite neįvertinti, kaip sunku pritraukti pirkėjus jūsų produkto susidomėjimui.

Daugelis žmonių sako: „Aš eisiu į elektroninę prekybą. Tiesiog žmonės nusipirks mano produktą internete ir aš užsidirbsiu, nes elektroninė komercija veiks savaime“. Tai puiki vizija vien todėl, kad internete daug galimybių, šiandien pritraukti klientus į savo internetinę svetainę nėra sudėtinga, bet reikia išmanymo, kaip tą daryti, nes nežinant, galima labai greitai nusivilti.

  • Kita priežastis – blogi investavimo sprendimai, kuriuos galite priimti. Skaitmeninė rinkodara, tai sritis, į kurią reikia gilintis išmanyti, kad priimtumėte geriausius sprendimus, jei gilintis nėra laiko, reikia kreiptis į profesionalus.

Galite tiesiog pastebėti, kad išleidžiate pinigus „Facebook“ reklamai, norėdami pritraukti kuo daugiau publikos, jūs tiesiog norite įdėti vis daugiau ir daugiau pinigų „Facebook“. Šio proceso metu jums svarbu atsižvelgti į grąžą, kad nustatytumėte, ar jums verta daryti papildomas investicijas, ar ne.

Yra labai garsių įmonių istorijų, ypač pradžioje, jos daug investavo į skaitmeninę rinkodarą, nebūtinai turėdamos analitinį pagrindą, ir todėl nepavyko.

  • Paskutinė priežastis, kodėl jums labai svarbu turėti pagrindus kas yra skaitmeninė rinkodara prieš bandant išeiti į rinką – ar įmonėje, kurioje ketinate dirbti, yra ta, kurioje kyla reklamos kanalo pasirinkimo klausimas.

Kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą, tai yra el. Paštas, „Facebook“, „Linkedin“, „Instagram“, „Google“ ir kt. Yra dešimtys kanalų, į kuriuos galite investuoti, norėdami pritraukti klientus į jūsų produktui įsigyti. Ir svarbu pasirenkant šiuos kanalus, kurį geriau naudoti, kiek naudoti, kokioje situacijoje naudoti, kokiu vartotojo gyvenimo ciklo momentu, tam yra investavimo sprendimai, dažnai susiję su daugybe žinių apie jūsų produkto strategiją.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

lapkričio 4, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *