Parodose reikalingas messenger kodas
Parodose reikalingas messenger kodas

Apie naudingą dalyvavimą parodose galima kalbėti ilgai, ir vienos tiesos nebus. Kas vienam atrodo gera idėja ir veikia, kitam, gali pasirodyti nesąmonė, taip yra todėl, kad mes visi skirtingi, turbūt girdėjote posakius – „visiems neįtiksi“, „ kas tinka vienam, netinka kitam“, skonyje draugų nėra“ ir panašiai. Tačiau yra vienas dalykas, kurį privalu išbandyti kiekvienam verslui, kuris dalyvauja parodose, jums reikalingas messenger kodas.

Kodėl reikalingas messenger kodas?

Nes jis atveria jums aukso vertės galimybę bendrauti su potencialiu klientu ne tik parodos metu, tačiau ir po jos. Pasiekti klientą tada, kai jis atsipalaidavęs, ištrūkęs iš parodos šurmulio. Žinoma, jūs prieš parodą pasiruošiate daug amunicijos – lankstinukų, skrajučių, bukletų, kitokių mielų smulkmenų. Visa tai gerai, sutinkame, kad reikalinga, tačiau saikingai. Ar susimąstote, kur keliauja visi šie gėriai… nesupykite, bet turbūt dažniausiai į šiukšlių dėžę. Na dar gerai, kad sąmoningi žmonės juos rūšiuoja ir išmeta į konteinerius skirtus popieriui.

Alternatyva popierinei reklamai – messenger kodas

Tam, kad turėtumėte alternatyvą popierinei reklamai parodų metu, jums reikalingas messenger kodas. Klientas tiesiog prieina prie jūsų stendo, jūs žavingai pakalbate, pasiūlote nuskenuoti messenger kodą, paaiškinate – kas tai ir klientas jau turi galimybę bendrauti su jūsų virtualiu asistentu – chatbot (kas yra chatbot skaitykite čia), kuris gali tiek užregistruoti klientą, kad šis gautų jūsų naujienlaiškius, tiek žaismingai supažindinti klientą su visa jūsų įmonės pasiūla. Klientas pats galės pasirinkti, kokią informaciją iš jūsų nori gauti. Tai reiškia, kad klientas gaus tik tą informaciją, kuri jam aktuali. Sutikite, kad yra absurdiška gauti informaciją apie sauskelnes, kai tu neturi vaikų. Esminis dalykas, kad kliento telefone išlieka informacija apie jus ir susirašinėjimas su jūsų chatbot. Taip klientas jūsų nepamiršta, ir be to, jūs turite galimybę klientui parašyti ateity, žinoma, klientui paliekama galimybė, bet kuriuo metu, atsisakyti bendravimo, taip apsaugant ir gerbiant jo privatumą.

Linkime jums naudingo dalyvavimo parodose ir jei nors kiek įtikinome jus, kad reikalingas messenger kodas bent išbandymui, nedelsiant parašykite mūsų chatbot‘ui ir mes su jumis susisieksime.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

chatbot verslui - Colifa
Chatbot jūsų verslui

Sekite mūsų naujienas Facebook