Pokalbių robotas internete bendrauja su jūsų klientais

Pokalbių robotas  Colifa
Pokalbių robotas- chatbot integruotas į svetainę

Galbūt niekada anksčiau nesusirašinėjote su pokalbių robotu arba nematote jų poreikio. Tačiau tiesa ta, kad šis naudingas nedidelis laukelis nėra tik sveikinamas klientui atėjusiam į jūsų svetainę, pokalbių robotas gali būti naudojamas patobulinti klientų patirtį jūsų svetainėje ir padidinti konversijas.

Interneto svetainės konversija – naudingesnis rodiklis nei bendri lankytojų srautai.

Konversija nurodo, kiek apsilankiusiųjų atliko tikslinį veiksmą puslapyje. Procentais išreikštas rodiklis leidžia tiksliau analizuoti lankytojų srautus ir suprasti, kurioje vietoje reikalingos korekcijos.

Jei esate pasirengę pradėti parduoti dieną ir naktį, jums būtinas pokalbių robotas.

Net jei anksčiau nenaudojate pokalbių svetainių, turite jas pasitelkti klientų aptarnavimui. Vartotojai vis labiau įpranta prie greito aptarnavimo, greito rezultato. Pažangios technologijos jiems yra prieinamos 24 valandas per parą, jie yra įpratę gauti tai, ko nori, ir būtent tada kai jie to nori.

Taigi, jūsų klientų aptarnavimas turi būti visada prieinamas. Be to, pagal „Harvard Business Review“ tyrimus, žmonės sutinka mokėti didesnę kainą už greitesnį klientų aptarnavimą. Tyrime klientai, kurie buvo aptarnauti per penkias minutes ar dar greičiau, sutiko mokėti beveik 20 JAV dolerių daugiau už tą pačią paslaugą.

Klientai dabar tikisi, kad galėsite bendrauti su jūsų įmone visą parą. Nors didelės korporacijos ir gali patenkinti šį lūkestį, tačiau vidutiniam verslui, tai yra labai brangu. Įsidiegę Chatbot, jūs išlošite ir laiko ir pinigų, nes šis pokalbių robotas gali vienu metu žongliruoti tūkstančiais pokalbių ir jam niekada nereikės kavos ar parūkymo pertraukėlės.

Pokalbių robotas – padės rinkti informaciją

Naudokite Chatbot, jei norite rinkti klientų informaciją ir atsakyti į klausimus apie siuntimą ir užsakymų stebėjimą. Dirbdamas su šiomis žemo lygio komunikacijos užduotimis, pokalbių robotas sumažina klientų aptarnavimo užklausų, kurias turi apdoroti jūsų žmogaus atstovai, apimtį. Be to, Chatbot gali veikti kaip skaitmeninės prekybos padėjėjai tiems, kurie naudojasi internetu. Pavyzdžiui, „H&M“ internetinėje svetainėje yra botas, kurį klientai gali gauti bet kuriuo metu, jis padeda jiems atlikti paiešką, pateikdama įvairius komplektus ir siūlydama savo asmeninį stilių.

Sveiki atvykę į naują internetinį pirkinių pasaulį.

Nereikia praleisti pardavimų po darbo valandų, nes jūsų pokalbių robotas gali konvertuoti pirkėjus į klientus bet kuriuo metu. Naudodami efektyvų pokalbių robotą, konversijų rodiklis gali labai padidėti, nepriklausomai nuo to, kaip optimizuota jūsų svetainė.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Colifa susisiekti
Colifa- chatbot kūrimas ir konsultacijos

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui, SEO svetainės optimizavimo? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

liepos 9, 2019

Žymos:, ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *