Pokalbių botai – pagrindiniai „chatbot“ technologijos mitai

Pokalbių botai - pagrindiniai „chatbot“ technologijos mitai

Kalbėdami apie tai kas yra pokalbių botai, daugelis žmonių įsivaizduoja „Messenger“ mygtukus, per kuriuos gali užsisakyti picos. Bet ši sritis yra daug platesnė. „Chatbot“ yra dialogo sąsaja, kurią galima integruoti į programas, svetainėje, taip pat paleisti messengeryje.

Kontaktų centrų pokalbių svetainių kūrimo srityje yra daug mitų. Neseniai vykusioje „Russian Tech Week“ kalboje „Nanosemantics“ generalinis direktorius Stanislavas Ašmanovas kalbėjo apie dažniausiai pasitaikančius mitus:

1 mitas: rinka nėra subrendusi

Tiesą sakant, situacija yra visiškai priešinga. Dabar tik tingūs žmonės neįgyvendina pokalbių programų, nesinaudoja nauda, kurią gali suteikti pokalbių botai. Daugelis didelių bendrovių kontaktų centrai turi didžiules apkrovas, kurias vis sunkiau įveikti. Vis daugiau įmonių supranta, kad pokalbių programos įdiegimas padės optimizuoti du svarbiausius išteklius – laiką ir pinigus. Iš savo patirties galime pasakyti, kad rinka subrendo, o susidomėjimas ir toliau auga.

2 mitas: „Chatbot“ yra nenaudingas

Yra nuomonė, kad pokalbių botai yra nenaudingi, ir tai yra tiesiog mitas. Kaip minėta aukščiau, pokalbių programos taupo pinigus didelėms įmonėms, turinčioms didelį gaunamų skambučių, užklausų srautą. Klientams taip pat gerai, nes pokalbiai su chatbot užtrunka mažiau laiko ir nereikia laukti atsakymo, nes pokalbių botai yra prieinamas visą parą.

3 mitas: žmonėms nepatinka kalbėtis su pokalbių robotais

pokalbių botai  colifa

Šis teiginys teisingas, jei pokalbių programa yra sukurta primityviai ir neišsprendžia problemų, su kuriomis klientai susiduria. Verslas tokius pokalbių robotus naudoja ne tam, kad padėtų klientui, o siekdamas sutaupyti darbo vietą. Jei pokalbių botai yra padaryti gerai, profesionaliai, žmonės yra pasirengę su jais bendrauti ir tai jiems net labai patinka.

4 mitas: „Chatbot“ yra pranešimų programos keli mygtukai.

Pokalbių roboto funkcijos yra daug platesnės. tai apima: dialogus, integracijas su klientų sistemomis, dialogo analizę, operatoriaus ryšį, balso atpažinimą.

5 mitas: „Chatbot“ gali padaryti bet ką.

Pokalbių botai negali atsakyti į visus klausimus. Jis gali atsakyti tik apie tai, kas buvo išmokyta kalbėti, kas įtraukta į jo žinių bazę. Atitinkamai jis gebės pagrįstai reaguoti į netipines situacijas, kurios nebuvo nustatytos kuriant pokalbių robotą, jis pats negalės išspręsti kliento užduoties, privalės daryti nukreipimą į žmogų.

6 mitas: Padaryti „Chatbot“ lengva

Yra atviros platformos, kurių pagalba beveik kiekvienas gali savarankiškai pasidaryti supaprastintą pokalbių programos versiją. Mūsų klientai tai daro, bet po metų vis tiek pas mus ateina, nes jų pokalbių botai pritrūksta funkcionalumo. O norint sukurti sudėtingesnę versiją, reikia daugiau laiko ir specialistų.

7 mitas: „Chatbot“ turi apsimesti žmogumi

Būtina iš anksto pranešti vartotojams, kad su jais bendrauja su pokalbių botai. Priešingu atveju, jei tai bus slepiama, bet kuriam asmeniui taps nemalonu. Žmonės yra daug tolerantiškesni, jie supranta, kad kitoje pusėje yra mašina be sielos, o ne operatorius.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite

lapkričio 8, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *