Messenger marketingas ir Chatbot’ai

Messenger marketingas

Messenger programėlė – viena populiariausia susirašinėjimo programėlė Lietuvoje. Kaip ją išnaudoti pardavimas, klientų aptarnavimui? Ne paslaptis, kad šiais laikais, pardavimai neatsiejami nuo marketingo, ir jei kalbame apie pardavimus B2C, tai turime kalbėti apie marketingą! Reikia ieškoti priemonių, kurios padėtų greičiau pasiekti klientą, greičiau ir kokybiškiau suteikti informaciją.Viena iš tokių priemonių – Messenger marketingas ir Chatbot’ai.

Šiandien vartotojai yra visiškai prisotinti informacijos ir paslaugų galimybėmis – tai reiškia, kad dauguma įmonių nuolat ieško būdų, kaip pagerinti savo ryšius su savo tikslinėmis grupėmis ir išlaikyti savo klientų lojalumą. Neseniai pasaulinė mokslinių tyrimų ir konsultavimo įmonė „Gartner“ ir Amerikos verslo žurnalas „Forbes“ pasisakė apie tai, kad Messenger marketingas yra būdas, galintis pasiekti geriausius rezultatus.

Keli greiti faktai:

  • 79% klientų yra lojalūs prekiniams ženklams, su kuriais lengva susisiekti
  • 70% vartotojų jei buvo galimybė – rinkosi geriau parašyti žinutę nei skambinti
  • Klientai visame pasaulyje iš esmės teigia, kad jie labiau pasitiki įmonėmis, kai gali su jomis be kliūčių susirašinėti.

2 priežastys, kodėl Messenger marketingas kelia klientų pasitenkinimą!

  1. Asmeniškas aptarnavimas, vietoje standartinių elektroninių laiškų ir laukimo.
    Messenger marketingas ir Chatbot’ai siūlo visiškai kitokią klientų aptarnavimo atmosferą. Įmonės, naudojančios pranešimų siuntimo programas, patenka į tą patį kanalą kaip ir kliento draugai ir šeima. Komunikacija yra greita, tiesioginė ir vizuali. Šis papildomas artumas ir greitas atsakymas padeda įmonėms padidinti klientų pasitenkinimą.
  2. Klientui atsakoma iš karto 24/7!
    Kliento aptarnavimo greičio svarba kasmet didėja. Kiekviena kliento laiko minutė jiems yra vertinga. Jei klientai aptarnaujami čia ir dabar, tuomet jaučiamas teigiamas poveikis. Klientai labiau linkę rašyti teigiamus atsiliepimus ar rekomenduoti įmonę kitiems. Žinoma greičiausią aptarnavimą atlieka Chatbot’ai.

Norite išbandyti, ar Messenger marketingas tinka jums? – pirmyn!

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Colifa susisiekti
Colifa- chatbot kūrimas ir konsultacijos

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui, SEO svetainės optimizavimo? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

liepos 25, 2019

Žymos:,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *