Karantinas visame Pasaulyje, todėl dabar klesti viskas, kas yra Online. Kaip suaktyvinti žmonių įsitraukimą, kai konkurencija šitaip išaugo?
Žmonių įsitraukimą didina nestandartiniai sprendimai
Jeigu kuris laikas atgal užteko panaudoti neįprastą vizualą ar tekstą ir to pakako – dabar to negana.
Esant tokiai situacijai, kuomet žmonės tiesiog įzoliuoti namuose klesti viskas, kas yra Online. Nesvarbu, kas tai būtų: seminarai, parduotuvė ar pramoginis turinys.
Dar visai nesenai forumai knibždėjo su temomis „Kaip padidinti žmonių įsitraukimą„, kuriuose buvo akcentuojami įdomūs vizualai ir tekstai. Dabar yra visai kitaip, nes konkurencija užaugo šimtais kartų. Ir šiuo laikotarpiu norėdami padidinti žmonių įsitraukimą turite taikyti nestandartinius sprendimus.
Žmonių įsitraukimą padės didinti chatbot
Chatbot – susirašinėjimo robotas. Tai yra programa gebanti atlikti labai daug veiksmų. Susietas su messenger chatbot gali bendrauti už jus žinutėmis su visais parašiusiais vienu metu.
Standartinės Chatbot funkcijos:
- Suteikti esminę informaciją apie jus ar jūsų produktus paslaugas;
- Atlikti online registracijas į jūsų mokymus ar seminarus;
- Atlikti filtraciją parašiusių klientų suskirstant juos į grupes ar kategorijas;
- Padėti klientui užpildyti užklausos formą ir ją įkelti į „Google sheets” ar nusiųsti jums el.paštu;
Atraktyvūs chatbot panaudojimo būdai:
Kaip panaudoti chatbot žmonių įsitraukimui skirtingose srityse
Nesvarbu, kokia yra jūsų verslo sritis – mes galime chatbot pritaikyti būtent jums. Pateiksime keletą panaudojimo ir žmonių įsitraukimą didinančių pavyzdžių:
- Jeigu jūsų sritis yra grožio industrijoje:
a) chatbot gali tapti tikru pagalbininku atliekant įvairias grožio procedūras namuose. Duokite klientei pasirinkti norimą procedūrą pavyzdžiui „Plaukų stiprinimas”.
b) tada chatbot išvardins priemones, kurių reikia norint atlikti procedūrą.
c) kuomet klientė pasiruošusi, paspaudžia mygtuką pradėti;
d) chatbot pasako pirmąjį žingsnį, pavyzdžiui „Ištepkite plaukus priemone „A”. Klientė atlikus veiksmą spaudžia tęsti..
e) tuomet chatbot jai duoda tolimesnę informaciją, pavyzdžiui „5 minutes masažuokite galvą”… Ir taip iki tol, kol procedūra pabaigiama.
f) tuomet chatbot praėjus valandai laiko gali pasiklausti „Ar pavyko, ar patiko ir t.t..”
Tokiu būdu jūs suteiksite pridėtinę naudą klientei, sužinosite nuomonę ir didinsite įsitraukimą!
2. Jeigu jūsų sritis mokymai/seminarai nuotoliniu būdu:
a) chatbot gali būti susietas su bet kuriuo jūsų Facebook įrašu ir reaguoti į jo komentarus. Tiek į bet kokius, tiek į konkretų žodį turinčius.
b) pakomentavę žmonės automatiškai gaus žinutę iš jūsų su kvietimu atlikti sekantį veiksmą;
c) atlikę veiksmą žmonės chatbot pagalba galės atlikti registraciją į jūsų mokymus/seminarus;
d) atėjus laikui, chatbot automatiškai primins užsiregistravusiems dalyviams apie artėjantį renginį;
e) chatbot gavęs žmonių atsakymus po priminimo automatiškai juos suskirstys į planuojančius dalyvauti ir ne;
f) pasibaigus mokymams/seminarui chatbot visų dalyvių pasiklaus nuomonės… ir t.t…
Visas scenarijus dėliojamas pagal kiekvieno individualius poreikius.
3. Jeigu jūsų sritis Online prekių pardavimas
a) Chatbot gali atlikti konsultanto vaidmenį;
b) Pavyzdžiui turite prekių kategoriją, kurią norite labiausiai išparduoti, leiskite chatbot padėti klientui išsirinkti tinkamą prekę;
c) chatbot užduos klausimus su galimais atsakymų variantais ir remiantis kiekvienu kliento pasirinkimu galiausiai parodys tinkamiausią prekę;
d) tokiu būdu jūs taupysite online konsultanto darbo laiką ir sistema darys pardavimus už jus!
Kaip suaktyvinti žmonių įsitraukimą panaudojus chatbot
Susirašinėjimo robotas pokalbio pabaigoje gali paprašyti persiųsti nuorodą asmenine žinute draugams. Tokiu būdu ir draugai galės gauti jiems aktualią informaciją ar smagiai praleisti laiką. Taip informacija apie jus sklis per asmeninį ryšį ir akyse augs potencialių klientų įsitraukimas.
Kaip greitai augs įsitraukimas priklauso tik nuo jūsų. Jeigu automatizuota sistema turės neaktualų ir neįdomų turinį – natūralu, žmonės pabandys, bet su draugais nepasidalins. Todėl jūs turite užtikrinti, kad kuriamas tekstas būtų aktualus, įdomus ir atraktyvus.
Jeigu stokojate idėjų – mes pasiruošę netik sukurti chatbot, bet ir sukurti visą scenarijų!
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin