chatbot kaip atpažinti?
Kaip atpažinti chatbot?

90 proc. įmonių atstovų paklausti – „ar žinote kaip atpažinti chatbot?“, atsako – „tai žinoma, juk tai paprasta!”.

Paprašius detaliau nupasakoti kaip atpažinti chatbot, dauguma pradeda vardinti: „Nueini į Facebook puslapį… spaudi…„siųsti žinutę“… pamatai keletą pasirinkimų, o pasirinkus vieną iš jų gauni žinutę, kad su tavimi susisieks… That‘s eazy“. Būtent tokius, bei panašius atsakymus išgirstame dažniausiai, todėl atsirado šio straipsnio poreikis.

Vartotojai klaikiai maišo Facebook automatinės žinutės funkciją su chatbot. Todėl, rimtai, pakalbėkime, kaip atpažinti chatbot.

Visų pirma chatbot yra pokalbių robotas, kitaip tariant automatizuota susirašinėjimo sistema, kuri atsako į užklausas iki tol, kol siuntėjas jas pateikia. Visada chatbot žinutė bus paskutinė. Jei bendraujate su chatbot ir pasirinkote kokią nors jo siūlomą opciją arba pats parašėte – momentaliai gausite atsakymą arba būsite nukreipti. Jeigu taip neįvyko – galimi du variantai: arba netinkamai suprogramuotas chatbot, arba tai tiesiog nėra chatbot.

Ir visgi, kaip nepasimauti ir tiksliai atpažinti chatbot?

Visų pirma, paspaudę mygtuką „siųsti žinutę“ arba nuskenavę messenger kodą, turite išvysti užrašą – „Pradėti“ (angl.„Get started“) – tai vienas pagrindinių skiriamųjų chatbot ženklų. Kas įvyksta paspaudus mygtuką „Pradėti“ – ogi, pradedamas pokalbis iš chatbot pusės t.y. paspausdami mygtuką jūs aktyvuojate pokalbį, tačiau pirmąją žinutę parašote ne jūs, o būtent chatbot. Jis pirmasis pradeda jums rašyti, ir rašo tol, kol tik jūs su juo bendraujate.

Atpažinti chatbot padės dar vienas svarbus momentas – atsakymas į jūsų žinutę bus parašytas akimirksniu – čia ir dabar, ir visai nesvarbu koks paros metas už lango. Kaip jau minėjome anksčiau, chatbot jums turi atrašinėti tol, kol gauna iš jūsų žinutes. Jeigu nutiko taip, kad į savo parašytą žinutę atsakymo negavote – tai nėra chatbotas arba jis yra tiesiog blogai suprogramuotas. Jei jums kyla klausimas, dėl pirmojo teiginio – apie mygtuko „Pradėti“ (angl. Get started) buvimą. Atsakome paprastai – sujungus messenger su chatbot platforma, šis mygtukas atsiranda automatiškai, tačiau platformų susiejimas, toli gražu, nėra chatbot sukūrimas. Kitame straipsnyje pateiksime informaciją apie chatbot kūrimą ir dažniausiai daromas klaidas.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Norite asmeninės konsultacijos dėl messenger kodo ar Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

Chatbot kurianti įmonė
Chatbot kurimo paslaugas

Sekite mūsų naujienas Facebook