Facebook zinuciu nustatymai

Turite Facebook verslo puslapį? Tuomet, sužinokite 3 svarbius faktus apie Facebook žinučių nustatymus.

Pirmas patarimas

Facebook žinučių nustatymas – Išjungti automatinius atsakymus – ar žinojote, kad Facebook visiems verslo puslapiams, neturintiems Chatbot įjungė automatinius Facebook atsakymus, kurie netinka maždaug 90% verslų? Tik pažiūrėkite, kaip tai atrodo, kuomet klientas nori jums parašyti:

facebook automatines zinutes

Visų pirma – tekstas anglų kalba (kalba gali būti ir kita priklausomai nuo jūsų paskyros nustatymų), jeigu jūsų verslas skirtas Lietuvai – anglų kalba netinka. Antras dalykas – dažniausiai pasiūlyti pasirinkimo variantai jums visai netinka. Pavyzdžiui, vykdote internetinę prekybą – prekiaujate šampūnais, o jums norintis parašyti žmogus mato pasirinkimą „Book an appointment“… Mūsų patarimai – išjunkite šiuos automatinius atsakymus – nueikite į savo verslo paskyrą, tuomet Settings, tuomet messaging ir pamatysite „Help people start a conversation with your Page“ – rasite ON – jums tereikia padaryti OFF.

Facebook žinučių nustatymasAntras patarimas

Turėkite 100% atsakomumą ir atsakymo laiką „Atsako iš karto“ – tai padaryti galite dviem būdais. Pirmas prie savo verslo puslapio prijungti Chatbot (susirašinėjimo robotą), kuris jūsų klientams suteiks informaciją apie jūsų verslą, kainas, leis prenumeruoti naujienlaiškius, atlikti registracijas ir kitą. Arba antras variantas Žinutės nustatymuose „Response Assistant“ skiltyje nustatyti „Send instant replies to anyone who messages your Page“ pasirinkite Change ir įveskite tekstą, kurį norite nusiųsti automatiškai visiems, kurie parašė jums žinutę.

Facebook žinučių nustatymas Trečias patarimas

Inicijuokite pokalbį su Facebook puslapio lankytojais – turbūt esate matę, kad vienuose puslapiuose apsilankius jums iškart iškyla žinutės langas su kvietimu pradėti pokalbį, o kituose ne? Taip yra dėl to, nes nevisi žino, kad žinutės nustatymuose yra skiltis „Prompt people to send messages“ ją reikia įjungti. Turėkite omenyje, kad ši funkcija gali jums neveikti, jeigu nebūsite prisijungę arba jūsų atsakomumas praeityje buvo prastas (t.y. ilgas atsakymo laikas)

Norite daugiau patarimų? Susisiekite su mumis

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

chatbot kurianti imone susisiekti kolifa

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui ar messenger kodo? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook