Šių dienų verslas sunkiai įsivaizduojamas be socialinių tinklų. Facebook reklama neatsiejama matomumo dalis.
Facebook reklama, ar verta ją pirkti?
Labai dažnai sutinkamas klausimas diskusijose – ar verta pirkti Facebook reklamą. Vieni dalinasi patirtimi, kaip pasisekė, kiti priešingai – gailisi išleidę pinigus.
Didžiausios klaidos daromos perkant Facebook reklamą.
- Mada, kuri vadinasi „Įmesiu 10 eur ir lauksiu užsakymų”. Tokia frazė labai dažna. Žmonės vis dar tikisi, kad mygtuko „Boost” po įrašu paspaudimas, nustatant 10 eur biudžetą – bus efektyvu;
- Reklamuojami įrašai su „Boost” funkcija, siekiant ilgalaikės perspektyvos;
- Netinkamai pasirenkamas reklamos tikslas (angl. Objective);
- Biudžetas skirtas reklamai – neadekvatus numatytam auditorijos dydžiui;
- Išansktinės strategijos nebuvimas;
- Analizės nebuvimas;
- Netinkamos auditorijos pasirinkimas;
- Ir daug kitų „mažų”, bet labai svarbių nustatymų netinkamas parinkimas.
Facebook reklama pagal auditoriją
Nesvarbu, kuo siekiama reklama – svarbu „pataikyti” su įrašu, nuotrauka ir auditorija. Jeigu jūsų įrašas bus nuostabus, tačiau bus netinkama auditorija – teks nusivilti. Štai pavyzdys, kuomet buvo „pataikyta tiesiai į dešimtuką” tikslas, „Like” skaičius – reklamai išleista 12 eur.
Facebook reklama verslui
Turime suprasti, kas yra mūsų tikslinis klientas ir koks tikėtinas aktyvumas. Jeigu tikslinis klientas yra „įmonės” mūsų tikslas – užsakymai, pirkimai – ne „Like” skaičius. Todėl ar reklama sėkminga vertiname, pagal parduotų paslaugų ar produktų kiekį.
Jeigu reklamai išleidžiama mažiau, nei gaunamas iš to pelnas – jūsų reklama sėkminga. Kaip pavyzdys – tai reklama, kuriai išleista 15 eur. Šios reklamos dėka gautas pelnas – 60 eur.
Kada tikėtis rezultatų iš Facebook reklamos?
Jeigu tikitės, kad pasamdę socialinių tinklų specialistus iškart gausite rezultatus – turiu jus nuvilti. Šios dienos reklamos konkurencija socialiniuose tinkluose yra milžiniška. Norint „surasti” tą tikslinę auditoriją ir „atrasti” jai tinkamiausią reklamos stilius ir tipą yra didelis darbas. Būna ir sėkmės atvejų, kuomet „netyčia” pataikoma tiesiai į dešimtuką. Tačiau tai ir yra „sėkmės” atvejai.
Minimalus terminas, kuris yra rekomenduojamas siekiant „išsigryninti” tikslinę auditoriją, ją žingsnis po žingsnio pažindinti su paslaugomis ar prekėmis yra 3 mėnesiai. Tikėtina, kad ir eigoje jau bus matomi ir net apčiuopiami rezultatai, tačiau ties tuo reikia dirbti nuolat. Viena iš priežasčių, kodėl reikia ties tuo dirbti nuolat – besikeičiantis Facebook algoritmas ir privatumo politikos.
Ar verta samdyti specialistus?
Bet kokį darbą atliekant reikia jį suprasti ir išmanyti. Todėl visada yra du keliai – ieškoti informacijos, domėtis, mokintis ir ekspermentuoti. Arba taupyt savo laiką ir darbus patikėti žmonėms ar įmonėms, kurie specializuojasi toje srityje. Colifa siūlo socialinių tinklų administravimo ir reklamos valdymo paslaugas. Todėl būkite tikri- jūs gerose rankose.
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin
Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite