Kaip, maždaug prieš 10 metų, verslas tapo neįsivaizduojamu be internetinės svetainės, taip dabar verslas neįsivaizduojamas be Facebook paskyros. Kodėl? Todėl, kad verslas yra ten, kur yra žmonės, o žmonės vis daugiau laiko praleidžia būtent socialiniuose tinkluose.
Facebook puslapis, šiai dienai, yra nepatogus verslui, todėl jam yra būtinas Chatbot. Ir tuoj šį pasakymą argumentuosime.
Facebook puslapis turi vieną bendrą naujienų srautą, kuriame nėra galimybės patogiai atskirti įrašų grupių, todėl visi jūsų pranešimai nugula vienoje vietoje. Tiek jūsų įmonės aprašymas, tiek jūsų paslaugos ar prekės, jūsų skelbiamos naujienos ir visa kita. Todėl žmonės radę jus Facebook ir susidomėję jūsų paslaugomis ar prekėmis dažniausiai puola jums rašyti, kodėl? Todėl, kad neturi laiko, bendruose pranešimuose „ant sienos“, ieškoti sau reikalingos informacijos. Tai tik dar kartą įrodo, kad yra būtinas chatbot.
Facebook puslapio patogus valdymas
Tam, kad jūsų Facebook lankytojai neliktų nuvilti – padėkite jiems greitai ir patogiai rasti informaciją apie jus, jūsų prekes ar paslaugas. Tam yra būtinas chatbot – susirašinėjimo robotas, kuris veikia, kaip virtualus pagalbininkas ir padeda klientui greitai, bei patogiai rasti dominančią informaciją. Pažvelkime į tris skirtingus pavyzdžius, kaip gali atrodyti chatbot susietas su jūsų Facebook puslapiu:
Kaip matote, iš pateiktų pavyzdžių, chatbot gali būti labai skirtingas savo tekstais, struktūra, bei vaizdinėmis priemonėmis. Kiekvienas verslas gali turėti savo verslui ir savo klientui pritaikytą chatbot.
Kiekvienam Facebook verslo puslapiui būtinas chatbot. Chatbot gali būti visiškai primityvus, mažos apimties, tačiau jis padės jūsų klientams greitai ir patogiai rasti visą informaciją, leis prenumeruoti naujienas apie jūsų vykstančius išpardavimus, artėjančius renginius ar kitas verslo naujienas. Padės jums palaikyti ryšį su klientais 24/7. Jeigu pageidaujate savarankiškai komunikuoti su klientais – chatbot jums netrukdys ir klientui panorėjus pabendrauti su jumis, pokalbis bus perjungtas į „Live chat“ rėžimą. Neverskite savo klientų ilgai ieškoti juos dominančios informacijos, leiskite tai padaryti greitai, patogiai, bet kuriuo metu.
Straipsnis priklauso MB “Colifa”
Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui ar messenger kodo? – Susisiekite
Sekite mūsų naujienas Facebook