Facebook naujienos – kodėl matote šiuos Facebook įrašus

colifa facebook įrašai, kodėl juos matote?
Facebook įrašai, kodėl juos matote?

Tikriausiai daugelis susimąstote, kodėl jūs Facebook matote tam tikrus skelbimus, o jūsų pažįstami mato visai kitus reklaminius Facebook įrašus? Taip yra todėl, kad Facebook dirbtinis intelektas, remiantis skelbimo autoriaus ir jūsų profilio nustatymais, bei jūsų istorija, parenka jums rodomo turinio informaciją.

Facebook nusprendė pasidalinti informacija, kuo remiantis nusprendžiama jums parodyti vieną ar kitą įrašą ir siekiant skaidrumo, dalį priežasčių jau galite pažiūrėti ir patys.

Facebook sukūrė įrankį „Why am I seeing this ad?”

Tam, kad vartotojai galėtų patys peržiūrėti esminius kriterijus, kodėl jie mato konkrečius Facebook įrašus, Facebook sukūrė įrankį „Why am I seeing this ad?”, tiesa šis įrankis jau buvo sukurtas 2014 metais, tačiau per šiuos 5 metus jis buvo gerokai patobulintas.

Kaip pažiūrėti informaciją apie rodomus Facebook įrašus – skelbimus

Pasirinkite, bet kurį jus dominantį Skelbimą, tiek mokamą, tiek nemokamą (mokamus Facebook įrašus galite identifikuoti, jeigu prie jų pavadinimo rasite įrašą „sponsored“), paspauskite įrašo dešinėje pusėje esančius taškiukus ir išsiskleidusiame meniu pasirinkite „Why am I seeing this ad?

chatbot kodel matome facebook seklbimus colifa

Paspaudę „Why I am seeing this post“ pamatysite pačius pagrindinius skelbimo autoriaus pasirinktus nustatymus, dažniausiai tai yra lytis, amžius ir lokacija.

Nenorite matyti jokių skelbimų iš šio reklamuotojo verslo paskyros? Tuomet dešinėje paspauskite „Options“, tuomet – „hide all ads from thisadvertiser“ ir daugiau niekada nematysite šio reklamuotojo skelbimų.

Facebook skelbimų nustatymai

  1. „Jūsų pomėgiai“ – šioje nustatymų panelėje yra mygtukas „Manage Your Ad Preferences“ . Čia rasite nemažai atsakymų apie savo pomėgius ir veiksmus, kuriuos atlikote. Viršuje yra išvardintos skelbimų grupės tokios, kaip verslas, naujienos, pramogos ir pan. Ir kiekviena iš jų yra suskirstyta į raktinius žodžius pavyzdžiui „Nekilnojamas turtas“, „Verslo žinios“, „Tenerifė“ ir kt. Kas parodo, kad esate sureagavę į įrašus susijusius su šia tematika. Pavyzdžiui atsidarėte Facebook įrašus, kuriuose buvo kelionių į Tenerifę pasiūlymai ar pan.
  2. Reklamuotojai – šioje skiltyje rasite informaciją apie reklamuotojus, kurie naudojasi tiek Facebook, tiek internetinių svetainių klientų lankytojų duomenimis.
  3. Jūsų informacija – štai čia galite matyti savo reklamuotojams prieinamus nustatymus, kaip „Šeimyninė padėtis“, „Darbdavys“, „Pareigos“ ir kita – nesudėtingai galite išjungti šiuos nustatymus.
  4. Ad settings – šioje skiltyje galite pakeisti „Reklamos, pagrįstos iš partnerių gautais duomenimis“, „reklamos, į kurias įtraukiami jūsų veiksmai socialiniuose tinkluose“, „kitur matomos reklamos, pagrįstos jūsų veikla „Facebook“ įmonės produktuose“ nustatymus į Leidžiama/ Neleidžiama.
  5. Hide ad topics – šioje skiltyje galite pasirinkti Facebook pasiūlytas skelbimų temas ir su šia tema susijusius Facebook įrašus „nutildyti (t.y. paslėpti iš naujienų srauto“) jūsų pageidaujamam laikotarpiui pavyzdžiui 6mėn, 1 metams arba neribotam laikotarpiui.

Tikimės, kad šis straipsnis apie Facebook įrašus jums buvo naudingas ir galėsite pasinaudoti šiais patarimais.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

colifa kontaktai

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook

balandžio 15, 2019

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *