Chatbot versle –  chatbot lietuva - colifa

2019 metų kovo 19 dieną vyko elektroninės komercijos konferencija “E-komercija ’19”. Ten dalyvavome ir mes – MB Colifa – chatbot versle promouteriai.

Ši diena ypatinga tuo, kad tai – Kliento diena.

Kliento dienos minėjimas sugalvotas lietuvių. Labai daug pasaulinių švenčių yra kilusios ne iš Lietuvos: Boso diena atėjo iš JAV prieš pusę amžiaus, Valentino diena su savo pavadinimu ir istorija atėjo iš Romos ir Lietuvoje išpopuliarėjo tik prieš 20 metų. Tikimasi, kad Kliento diena išpopuliarės ir kažkada taps pasauline, būtent Lietuvos iniciatorių dėka.

Bendravimas socialinėje medijoje

Visos konferencijos metu buvo akcentuojamas bendravimas socialinėje medijoje. Kalbama apie tai, kad vis daugiau klientų bendrauja žinutėmis, Messenger programėlės pagalba, kad jūsų klientai, tikisi atsakymo iš įmonės būtent per socialinės medijos priemones. Tačiau aukso vertės tampa galimybė atsakyti klientui čia ir dabar, nepaleisti jo. Tam, kad būtumėte greiti idealiai pasitarnauja chatbot versle.

Konferencijoje pranešimą skaitė Marek Cynowski

Marek papasakojo apie klientų aptarnavimo BOT‘us, dirbtinio intelekto skaitmeninėje erdvėje pritaikymą, naujų kanalų naudą klientų aptarnavimui, apie chatbot versle. Svečiui labai kėlė nuostabą, kad Lietuvoje chatbot versle nėra aktyviai taikomas, nors tai greitas ir visą parą apimantis klientų aptarnavimo būdas.

Pranešimo dalyvis D. Braukyla pabrėžė Messenger naudojimo versle naudą.

Atliktais tyrimais 90 proc. Facebook vartotojų bendrauja per Messenger su savo „brendais“. 60 proc. vartotojų tikisi, kad juos aptarnaus per Messenger. Ir šis bendravimas yra inicijuojamas pačių vartotojų. Ką tai reiškia? Ogi tai, kad vis daugiau klientų norės būti aptarnaujami ne klasikinėmis aptarnavimo priemonėmis, o būtent per susirašinėjimus žinutėmis. Čia puikiai pritaikomas chatbot versle, nes chatbot gali kuo puikiausiai bendrauti su jūsų klientais.

Prisiminkite, kad socialinis gyvenimas migruoja į socialinę erdvę, analizuokite kas yra jūsų tiksliniai klientai ir kaip jie perka, kaip ir kokias kanalais nori būti aptarnaujami ir gauti informaciją. Svarbiausia visgi yra greitis, nes tik būdami greiti sugebėsite konkuruoti internetinėje erdvėje.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

kolifa susisiekti chatbotai

Norite asmeninės konsultacijos dėl Chatbot jūsų verslui? – Susisiekite 

Sekite mūsų naujienas Facebook