Bendrauti per messenger chatbot nebereikalinga turėti messenger

Bendrauti per messenger chatbot nebereikalinga turėti messenger ar Facebook paskyros! Išgirdote teisingai! Anksčiau nemaža dalis įmonių vengė savo web svetainėse diegtis Facebook live chat susietą su chatbot, nes apribodavo galimybę gauti žinutes iš klientų, kurie neturi Facebook messenger. Tačiau šis klausimas JAU IŠSPRĘSTAS!

Messenger chatbot gali bendrauti su „Svečiu”

messenger chatbot gali bendrauti su visais

Nuo šiol klientai norėdami bendrauti su jumis per messenger chatbot nebeprivalo prisijungti su savo messenger ar tiesiog neprivalo jo turėti.

Užėję klientai į jūsų web svetainę tiesiog pamatys susirašinėjimo galimus variantus – susirašinėti, kaip „VARDAS VARDAS” (jūsų FB vardas) arba susirašinėti, kaip „SVEČIAS”. Jeigu pasirinko susirašinėti, kaip SVEČIAS, chatbot, kaip įprastai pasisveikins ir pradės pokalbį. Sistema veiks identiškai nepriklausomai nuo to ar klientas save identifikavo su messenger ar ne.

Skirtumai tarp messenger vartotojų ir „Svečių”

messenger chatbot gali bendrauti su incognito lankytojais

Esminis skirtumas yra tai, kad bendraujant su „svečiu” jūs nieko apie šį lankytoją nežinote ir tai, kad su juo bendrauti galite tik tol, kol pas lankytoją yra įjungtas jūsų internetinės svetainės langas.

Jeigu „svečias” išjungs jūsų internetinės svetainės langą – jūs negalėsite su juo bendrauti ir tokiu būdu galite prarasti svarbų kontaktą. Gera žinia yra ta, kad susirašinėjimas matomas 24 val. Tai reiškia, kad net jeigu klientas išjungė jūsų web puslapį, tačiau į jį sugrįžo 24 val bėgyje – reiškiasi jis dar matys, ką jūs ar jūsų chatbot jam atrašė.

Tuo tarpu jeigu susirašinėjimas vyksta su klientu, kuris pokalbį pradėjo su savo messenger paskyra – jūs jau galite komunikuoti su juo nepriklausomai, kiek laiko bus praėję nuo pokalbio pradžios ir bendravimas vyks jau per messenger, todėl klientui nereiks būti įsijungus jūsų internetinės svetainės.

„Svečio rėžimo” messenger chatbot trūkumai

Kadangi ši funkcija atsirado vos prieš kelias dienas, ji nėra dar 100% tobulai veikianti. Iki 100 % trūksta labai nedaug – greitos reakcijos į pradėtą pokalbį. Tai yra, jeigu jūs pradedat pokalbį prisijungus su messenger – chatbot iškart pasisveikina ir pradeda tolimesnę komunikacją. Tačiau jeigu pasirenkate bendrauti, kaip svečias – tenka palaukti, kol chatbot pasisveikins. Kai jau chatbot pasisveikina – visa kita veikia greitai ir patikimai. Taigi vienintelis techninis minusas šiai dienai – gali tekti palaukti iki minutės laiko pirmosios chatbot žinutės. Sakome šiai dienai, nes viskas taip greit keičiasi ir tobulėja, kad gal jau rytoj šios problemos nebebus!.

Jeigu jums aktualu turėti savo internetinėje svetainėje „Live chat” susietą su chatbotu – susisiekite su mumis!

Straipsnis priklauso MB „Colifa”


Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin