socialinių tinklų administratorius

Remiantis Hubspot atliktais tyrimais, Facebook reklama labai aktyviai naudojama paslauga, Facebook reklamos pajamos nuo 2010 m. išaugo nuo 2 milijardų JAV dolerių iki 12,5 milijardų dolerių. Reklama šioje socialinėje platformoje sudarė daugiau nei 9% visų skaitmeninių skelbimų išlaidų ir 18,4% pasaulinės mobiliosios skaitmeninės reklamos. Nemažai daliai įmonių facebook reklamą užsakinėja socialinių tinklų administratorius, tai profesionalai, kurie padeda ne tik užsakyti reklamą, bet ir nusistatyti strategiją, analizuoja skaičius, keičia parametrus ir pan.

Platformos sėkmę didžiąja dalimi lėmė plačios taikymo galimybės. Šiuo metu sunku rasti mokamų reklamos galimybių, leidžiančių nukreipti žinutes tokioms specifinėms grupėms kaip 35-erių metų moterys, kurios gyvena Vilniuje ir mėgsta muzikos grupę Metallica.

MB Colifa – socialinių tinklų administratorius

Žinoma, Facebook skelbimai, toli gražu, nėra draugiški pradedantiesiems, o didžiulis skelbimų pasirinkimo spektras naujokus glumina. Dėl to rekomenduojama kreiptis į profesionalus socialinių tinklų administratorius. Lietuvoje MB Colifa – socialinių tinklų administratorius, siūlo pagalbą susijusią su Facebook reklama.

Kokias klaidas daro pradedantieji patys savarankiškai užsakinėjantys Facebook reklamą?

1 klaida – neturite jokių tikslų

Ar Facebook reklama veiksminga jūsų prekės ženklui. Facebook skelbimų atveju galėtumėte stebėti daugybę skirtingų veiksmų:

  • Naujas puslapis „Patinka“
  • Įtraukimai
  • El. Pašto pasirinkimai
  • Tinklalapio paspaudimai
  • Pardavimai vietoje arba potencialių klientų pritraukimas

Kurią iš šių metrikų turėtumėte stebėti, reikia atsižvelgti į jūsų individualius verslo tikslus. Pvz., Jei esate naujas prekės ženklas, žinomumo didinimas (matuojant puslapio stebėtojų skaičių) gali būti svarbesnis. Taip pat, didelis iššūkis yra priskirti pardavimą konkretiems srauto šaltiniams (pvz. Facebook reklama), tai reiškia, kad tai nebūtinai yra tinkamas pasirinkimas pradedantiesiems, dėl to patariama kreiptis į socialinių tinklų administratorius.

Vis dėlto svarbu turėti konkretų tikslą – pavyzdžiui, per mėnesį gauti 100 naujų „Patinka“ – ir reguliariai tikrinkite, kad įsitikintumėte, jog jūsų pinigai išleidžiami vertingai.

2 klaida – naudojate netinkamą skelbimo formatą

Paprastai tai atsitinka dėl dviejų priežasčių: arba jūs dar nesinaudojote Facebook reklama ir nežinote, kaip pasirinkti tinkamą skelbimo formatą konkrečiai kampanijai, arba kurį laiką jūsų skelbimai buvo rodomi, tačiau jūs jų neanalizavote. Ar svarbu analizuoti reklamos skaičius, kiekvienas socialinių tinklų administratorius jums pasakytų, kad ne tik svarbu, bet ir gyvybiškai būtina.

Facebook visą laiką plėtoja naujus skelbimų formatus, vienas iš naujausių yra „Canvas“ skelbimų tipas, leidžiantis puslapyje paleisti viso ekrano raiškiosios medijos išteklius. Atidžiai ištirkite platformos skelbimų tipus, pasirinkite tuos, kurie, jūsų manymu, labiausiai atitiks jūsų auditoriją ir tikslus, ir kartokite, jei reikia, atsižvelgiant į kampanijos našumą, pataria socialinių tinklų administratorius MB Colifa.

3 klaida – turite tik vieną skelbimų rinkinį

Facebook reklaminių kampanijų pagrindas yra skelbimų rinkiniai. Atrodo, kad lengviausia viską laikyti viename rinkinyje, tačiau MB Colifa – socialinių tinklų administratorius paaiškina, kodėl tai gali tapti problemiška:

„Skelbimų grupėje galite pasirinkti savo biudžetą ir galite įdėti po daugybę skelbimų į kiekvieną skelbimų grupę, tačiau Facebook tikriausiai ketina suteikti didžiausią skelbimų rinkinio pasiekiamumą tik vienam iš jūsų skelbimų. Taigi, jūs turite juos atskirti. Jei į skelbimų rinkinį įdėsite 20 skelbimų, dauguma jų nebus parodyti pakankamai žmonių.

Socialinių tinklų administratorius jums patartų

Apribokite skelbimų rinkinius iki ne daugiau kaip penkių atskirų skelbimų. Jei norite vertingai išleisti pinigus reklamai, būtinai kreipkitės į profesionalus, kurie padės susigaudyti šioje pelningoje, bet tuo pačiu sudėtingoje plotmėje.

Reikia profesionalios pagalbos administruojant socialinius tinklus? Susisiekite su mumis!

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin