Facebook reklamos tikslas- žinutės

Norėdami leisti tikslinę reklamą turime naudoti “Facebook Ads manager“. Tik naudodami šį Facebook įrankį galime išsamiai nustatyti reklamą. Šiame straipsnyje daugiau pakalbėsime apie Facebook reklamos nustatymą su tikslu- žinutės.

Facebook reklamos tikslai

Norėdami nustatyti Facebook reklamą pirmiausiai turite pasirinkti reklamos tikslą. Tikslai yra padalinti į tris pogrupius pagal tai ko siekiama:

  • Didinti vardo žinomumą
  • Didinti pasiekiamumą
  • Generuoti srautą į svetainę
  • Didinti įsitraukimą
  • Programėlės parsisiuntimai
  • Video peržiūros
  • Kontaktinės informacijos rinkimas
  • Žinutės gavimas
  • Konversijos
  • Katalogo pardavimai
  • Parduotuvės srautas

Facebook reklamos tikslus jums gali padėti tinkamai pasirinkti tiek specialistai dirbantys su reklama, tiek pats Facebook. Jie pateikia detalius aprašymus, kada ir kokį skelbimo tikslą naudoti. Tačiau siekiant gauti rezultatus, kuo greičiau – protinga pasitarti dėl reklamos su mumis arba įsigyti paslaugas.

Facebook reklamos tikslas – žinutės

Vienas populiariausių Facebook reklamos tikslų – žinutės. Tiems, kuriems teko leisti reklamą tikriausiai nebus naujiena, kad tai vienas brangiausių reklamos “tikslų” skaičiuojant mokestį už “fakto vienetą”. Jeigu mokėdami už “susidomėjimą” mokame įprastai nuo 0,01 ct/susidomėjimą. Tai už gautą žinutę tenka mokėti gerokai brangiau nuo 0,30 ct iki net 7 eur (skaičiai remiantis mūsų, ne globalia patirtimi).

Žinoma brangumas turi būti vertinamas ne taip. Viskas priklauso nuo rezultato. Jeigu už susidomėjimą išleidote 100 eur, pasiekdami 0,01 ct, vizualiai tai atrodys – pigi reklama. Tuo tarpu tą patį 100 eur išleidus tikslui “žinutė” ir pamačius, kad žinutė kainavo 5 eur – atrodys brangu. Tačiau taip vertinti reklamos sėkmės- negalima.

Reklamos sėkmė vertinama pagal išleistų ir uždirbtų pinigų santykį. Jeigu vienu tikslu išleistas 100 eur jums atnešė pelną 100 eur, o kitu tikslu išleistas 100 eur atnešė 500 eur – tai visiški nesvarbu, kiek jums kainavo vienas tikslo pasiekimas 0,01 ct ar 5 eur – esmė, kuris tikslas jums leido daugiau uždirbti.

Didžiausios klaidos leidžiant reklamą su tikslu “žinutė”

Šiame video įraše rasite patarimus.

facebook reklamos tikslas žinutės colifa

Pirmiausiai paminėtume klaidą pavadinimu “BOOST”. Daugelis mano, kad reklamą Facebook pasileisti gali bet kas, nes tam žinių nereikia. Taip manantys yra teisūs – reklamą pasileisti su mygtuku “Boost” žinių nereikia. Tačiau rezultatų tikėtis taip pat. Kodėl? Nes toks reklamos nustatymas prilygsta pinigų išmetimui, kuris yra visiškai neefektyvus. Labai ribotos nustatymo galimybės, sekimas ir efektyvinimas.

Ypatingai svarbu naudoti “Facebook Ads manager” jeigu jūsų reklamos tikslas “žinutės”. Šis reklamos tikslas turi “numatytuosius” Facebook nustatymus. “Numatytieji” reiškia, kad jeigu jų nepakeisite, Facebook juos naudos, kaip jūsų pasirinktuosius.

Šie nustatymai naudojami veiksmui po to, kai klientas susidomėjęs skelbimu spaudžia mygtuką “Siųsti žinutę”. Jeigu “numatytieji” nustatymai nepakeičiami klientas atlikęs veiksmą gaus pirminę žinutę, kuri nebus susijusi aiškiai su jūsų skelbimu. Žinutė bus sugeneruota Facebook remiantis jūsų puslapio tema.

Kodėl būtina pakeisti “numatytuosius” nustatymus?

Klientai sureagavę į jūsų skelbimą ir paspaudę “Siųsti žinutę”, tikisi aiškumo. Vos atlikę šį veiksmą ir gaudami atsakymą anglų kalba, kuris nėra susijęs su reklama – nusivilia ir palieka pokalbį. Pokalbis užfiksuotas Facebook apskaitoje nuskaičiuoja jums mokestį, tačiau žinutės jūs taip ir negaunate. Žinutė jūsų dėžutę pasiekia tik tada, kai klientas, ką nors parašo.

Todėl nusprendus leisti reklamą su tikslu “žinutės” būtina ją leisti per “Facebook Ads manager” ir būtina nustatyti žinutės scenarijų po to, kai klientas į ją sureaguos. Tik taip neprarasite susidomėjusių klientų.

Jeigu norite profesionalios pagalbos – Colifa jūsų paslaugoms.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin

Mielai padėsime jums socialinių tinklų administravime, chatbot (susirašinėjimo robototų) ar SEO klausimais. Susisiekite