Už prekes atsiskaitykite iškart messenger programėlėje!

Tikriausiai tie, kurie daug laiko praleidžia bendraudami per messenger sutiks, kad radus patinkantį produktą Facebook parduotuvėje būtų tiesiog tobula iškart atsiskaityti messenger programėlėje!

Chatbot messenger programėlėje padės išsirinkti

Chatbot yra tikras pagalbininkas verslui. Jis gali suteikti informaciją apie jūsų prekes, paslaugas, atlikti registracijas į renginius ir k.t.

Tačiau kūrybingesni chatbot taip pat naudoja, kaip pagalbininką, kuris padeda klientams išsirinkti tinkamą prekę/paslaugą.

Klientui pradėjus pokalbį chatbot paklausia pvz. „Kam ieškote dovanos, vyrui ar moteriai?”, klientui pasirinkus, chatbot vėl klausia ir pateikia galimus atsakymus. Taip klausimas po klausimo (galil būti ir 2 ir 10…) chatbot pasiūlo tinkamiausią prekę/paslaugą ar kt.

Taip veikia chatbot kuris atsakingas už rekomendacijas.

Norite įsigyti prekę ar paslaugą? Atsiskaitykite iškart messenger programėlėje

Tam, kad galėtumėte priimti mokėjimus per chatbot jums reikalinga turėti STRIPE mokėjimų paskyrą. Turint Stripe sąskaitą turite ją susisieti su chatbot platforma ir taip turėsite mygtuką „BUY”, kuris leis jums priimti mokėjimus. Kolkas „BUY” negalime pakeisti į „Pirkti” ar kitą žodį, tačiau Facebook nuolat naujina ir tobulina savo sistemą, todėl tikimės, kad greitu metu jau galėsime pakeisti žodį „BUY” į mums labiau tinkamą.

Pateiksime pavyzdį, kaip atrodo atsiskaitymas messenger programėlėje.

messenger programėlėje galite atsiskaityti už pirkinius

Vienas iš pavyzdžių www.beautyproducts.store chatbot. Pirmiausiai pasirenkate jums patinkančią prekę ir spaudžiate „BUY”.

Už prekes atsiskaitykite iškart messenger programėlėje

Pasirenkate mokėjimo metodą kortele.

atsiskaitymas per messenger chatbot tiesiogiai

Ir suvedate savo kortelės duomenis.

VISKAS – jūs jau apmokėjote už savo pirkinį! Toliau šiame chatbot viskas vyksta taip.

Kai chatbot gauna informaciją iš banko (tai užtrunka iki keletos sekundžių), kad mokėjimas atliktas sėkmingai – chatbot nukreipia į sekantį žingsnį – informacija apie prekės pristatymą. Klientui suvedus informaciją, kam ir kur pristatyti prekes – chatbot viską nusiunčia atsakingam darbuotojui ir šis jau išsiunčia užsakymą!

Norite ir jūs tokio sprendimo verslui? Susisiekite

Straipsnis priklauso MB „Colifa”


Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin