Kaip pasirinkti, kokio chatbot jums reikia?

Jeigu jau kilo mintis, kad jūsų verslui reikalingas chatbot tikriausiai pajutote, kad per daug laiko tenka sugaišti norint visiems klientams atsakyti į žinutes ir užklausas. Tačiau, kaip žinoti kokio chatbot jums reikia?

Pradėkime nuo to, kad pagrindiniai skirtumai tarp chatbot yra – turi dirbtinį intelektą jis ar ne. Kitaip tariant tai besimokantis ir tobulėjantis chatbot ar su iš anksto suplanuotu scenarijumi.

Kokio chatbot jums reikia padės apsispręsti jo kaina

kokio chatbot reikia

Pirmiausiai, kai gauname užklausą dažniausiai ji skamba taip: “Domina chatbot, norėtume tokio, kuris galėtų bendrauti su klientais, suprasti, ką klientas rašo ir jam atsakyti, kokia maždaug kaina“.

Tokio tipo klausimai yra patys dažniausi. Tokiu atveju mes paaiškiname:

kokio chatbot reikia pades apsisresti biudzetas

Jeigu turite daug klientus aptarnajančio personalo (susirašinėjant), tokiu atveju verta galvoti apie chatbot projektą, kuomet kuriamas chatbot yra su dirbtiniu intelektu, jį galima integruoti į jūsų svetainę ir susieti su jūsų vidinėmis programomis. Tokio projekto kainos prasideda nuo 50 000 eur – 100 000 eur. Projektas vidutiniškai užtrunka metus t.y. pačios sistemos kūrimas ir chatbot mokymas, tam, kad jis gebėtų, kuo daugiau suprasti ir atsakyti”

Ir dažnu atveju kliento poreikis pasikeičia su klausimu “O kiek maždaug kainuoja mechaninis chatbot” – atsakome:

Tiksli kaina priklauso nuo apimties ir vidinių funkcijų, tačiau vidurkis 500 eur, diegimo ir kūrimo trukmė iki 1 savaitės”

Kaip matote, kainos yra ženkliai skirtingos, todėl jeigu jūsų biudžetas yra iki 1000 eur rinktis iš ko nėra, vienintelis variantas yra mechaninis chatbot su iš anksto sukurtu scenarijumi.

Tiesa yra ir tarpiniai variantai daugiau išmanūs nei mechaniniai, tačiau jų kainos rinkoje prasideda nuo 10 000 eur ir kol kas tokių variantų rinktis nesiūlome, todėl, kad jie negebės pilnai aptarnauti klientų, jie nebus tokie išmanūs, kuomet galės “savarankiškai” su laiku dirbti, tačiau kainuos ženkliai daugiau nei mechaniniai.

Kaip nuspręsti ar išvis reikalingas chatbot?

Pakalbėjome, kaip lengva nuspręsti, kokio chatbot reikia remiantis kaina. O dabar pakalbėkime ar apskritai jo reikia ir kada reikia.

Visų pirma didžiausia nauda yra tada, kai jūsų verslas orientuotas į fizinius klientus ir gaunate daug besikartojančių užklausų. Jeigu jūsų verslas orientuotas į verslo klientus, reikia išsamios analizės, kaip gali jums padėti chatbot.

ar reikalingas chatbot

Antras dalykas – užklausų kiekis. Jeigu jūs gaunate labai mažai užklausų – chatbot jums nereikia… Tai tas pats, kaip turėti buhalterinę programą ir per mėnėsį išrašyti vieną sąskaitą – naudos nejausite. Todėl reiktų skaičiuoti, kiek jums laiko atima atsakinėjimas į žinutes. Jeigu jaučiate, kad nespėjate daug darbų nudirbti tik todėl, kad atrašinėjate į žinutes ir iš jų dar maža dalis finale perka – jums tikrai reikia chatbot.

Tačiau chatbot naudojamas ne tik tam. Ir tuoj papasakosime…

Kokio chatbot reikia organizuojant renginius

Vėlgi pirmiausiai sprendžiamas biudžetas- jeigu tai masiniai dideli ir nuolatiniai renginiai – būtinas chatbot su dirbtiniu intelektu ir integracijomis su jūsų vidine sistema. Tačiau jeigu kalbame apie mažesnius pavienius renginius, seminarus ar pan. Tuomet puikiai tiks ir mechaninis chatbot.

Jis yra labai patogu, nes:

  • Gali užregistruoti dalyvį surenkant jo registracijai reikalingus duomenis
  • Gali uždėti “etiketę”, kaip pavyzdžiui “Užsiregistravęs”
  • Likus numatytam laikui iki renginio nusiųsti priminimą visiems turintiems etiketes “Užsiregistravęs”
  • Per renginį nuskenuojant QR kodą gali pakeisti etiketes į “Atvyko”
  • Po renginio nusiųsti informaciją ar paprašyti įvertinti renginį tų žmonių, kurie turi etiketes “Atvyko”

Taigi, kaip matote, tai vienas iš pavyzdžių, kaip galima mechaninį chatbot pritaikyti visai kitaip, nei tik susirašinėjimui ir atsakymams į klausimus. Jeigu domina, kaip jūs galite pritaikyti chatbot savo versle – susisiekite.

Straipsnis priklauso MB “Colifa”


Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin