Kiekvieną dieną socialinių tinklų ekspertams tenka susidurti su vis naujais iššūkiais. Pagridiniai jų – vis besikeičiantis algoritmų veikimas, bei nuolat besikeičiančios politikos.
Tie, kas reklamą leidžia tik paspausdami „Boost” daro tai mėgėjiškai ir nesuka galvos dėl algoritmų ar dėl politikų. Tačiau visai kita situacija yra tiems, kurie su reklama dirba profesionaliai. Visų pirma norint reklamą leisti reikia naudotis Facebook Ads manager, visų antra reikia nuolat domėtis vykstančiais pokyčiais – kitaip reklamos pinigai bus „metami į balą”.
Jeigu prieš kelis metus užteko tiesiog paleisti reklamą ir buvo galima sulaukti daug susidomėjimų ja, dabar to negana. Net profesionalai nuolat turi iššūkius, ką padaryti taip, kad reklama būtų efektyvi ir tam reikia ne tik laiko, bet ir nemažų biudžetų.
Facebook reklamos apribojimai Europoje
Prieš porą savaičių Facebook pasidalino pranešimu, kad nuo gruodžio mėnesio įsigalioja nemažai ribojimų reklamai leidžiamai Europos rinkai. Taip įvyko dėl naujai įsigaliojusios privatumo politikos atnaujinimo. Facebook sako, kad toliau pateikti ribojimai gali būti, kad yra laikini arba kitaip tariant kol kas yra pristabdomi. Tai reiškia, kad galbūt praėjus kelioms dienoms ar mėnesiams – vėl grįš viskas į senąsias vėžes.
Pasirinkus reklamos tikslą: žinutės (Messages), srautas (Traffic) arba pokalbiai (Conversions) tolimesniuose žingsniuose negalėsite naudoti šių pasirinkimų:
- Pokalbiai (Conversions)
- Kontaktų surinkimas (Leads)
- Kontaktų surinkimo žinutės šablono (Lead Generation message template)
- Mokamos asmeninės žinutės (Sponsored messages)
„Mokamos asmeninės žinutės” buvo vienos efektyviausių ir pigiausių reklamos formų tiems, kurie per laikotarpį susirašinėjo su daug klientų. Šiai dienai dar daug kas maišo terminus „Sponsored messages” ir „Click to messenger„. Neišsiplečiant trumpai pasakysime, kad taip labai skirtingos reklaminės žinutės.
„Sponsored messages„ – tai mokamos asmeninės žinutės, kurias vartotojai gauna į savo messenger, kaip „Naują gautą žinutę” ir jie ją 100% pamato, nes tol, kol jos neatidaro – ji stovi, kaip neperskaityta žinutė. Tuo tarpu „Click to messenger„ yra tiesiog reklama į kurią sureagavus klientai nukreipiami į messenger ir tokio tipo reklama rodoma pagal auditoriją ir tarp žinučių, kaip reklama, o ne kaip gauta žinutė. Tačiau, kaip jau minėjome – jeigu neturite istorijos su daug susirašinėjimų – „Sponsored messages„ nebus galima panaudoti arba tiesiog bus mažai naudos. Rekomenduojama turėti bent apie 1000 susirašinėjimų su skirtingais žmonėmis.
Facebook patarimai dėl šių ribojimų
Esant tokiai situacijai, kaip Facebook reklamos apribojimai taikomi konkrečių reklamų tipui ir tikslui Facebook dalinasi patarimais, kaip pasiekti panašių tikslų pasirenkant kitus būdus.
- Šabloną „Pradėti pokalbius“ galima naudoti vietoj potencialių klientų generavimo šablono (Pasirinkus reklamos tikslą žinutės, reklamos nustatymo pabaigoje galite susikurti savo pokalbių šabloną)
- Nuorodų paspaudimų optimizavimas gali būti naudojamas vietoj pokalbių / potencialių klientų optimizavimo.
Facebook ataskaitų apribojimai
Istoriniai duomenys ir toliau bus prieinami skelbimų ataskaitose, tiek apie Europos, tiek už Europos ribų, tačiau tam tikra metrika nebebus fiksuojama ir teikiama Europoje įsikūrusioms įmonėms.
Už Europos ribų esančioms įmonėms, kurios orientuojasi ir į europines, ir ne į Europos vietas, skelbimų ataskaitose bus rodomi daliniai duomenys, susiję su ne Europos pranešimų kampanijų vietomis.
Facebook pateikia gan ilgą sąrašą duomenų, kurie gali būti, kad nebebus pasiekiami. Sąrašą ir detalią informaciją apie šiuos pakeitimus skaitykite: https://www.facebook.com/business/help/574941489951914
Straipsnis parengtas 2020-11-30 dieną iki šios dienos aukščiau pateiktoje nuorodoje esanti informacija buvo pakeista Facebook – du kartus. Todėl norint tiksliai žinoti, kokie pakeitimai galioja šiai dienai, kviečiame pasinaudoti mūsų įkelta nuoroda, nes tik ten rasite naujausią informaciją.
Straipsnis priklauso MB „Colifa”
Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!
Sekite mūsų naujienas Facebook
Sekite mūsų naujienas YOUTUBE
Sekite mūsų naujienas Linkedin