Chatbot testas su balais – kaip pritaikyti Facebook konkursams?

Sutikite – daugelį kamuoja klausimas, kai sudominti Facebook vartotojus ir kaip iš to gauti abipusę naudą? Išeitis Chatbot testas su balais.

chatbot testas su balais

Jeigu dar nežinote, kas yra chatbot – kviečiame paskaityti straipsnį „Kas yra chatbot”. Na, o tie, kurie jau susipažino norime papasakoti, kaip galima greitai šį puikų sprendimą pritaikyti savo versle traukiant Facebook auditorijas.

Chatbot testas su balais, kaip pritaikyti savo versle?

Pirmiausia svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad žmonės mėgsta varžytis, spręsti testus ir aktyviai mesti iššūkius vienas kitam. Todėl chatbot testas su balais yra daug pranašesnis už įprastą konkursą ar reklamą.

Patarimai, kurių dėka jūsų auditorija geriau pažins jus, jūsų prekes ar paslaugas.

chatbot testas
  1. Testą sudarykite taip, kad su kiekvienu klausimu klientas vis geriau pažintų jus arba jūsų siūlomas prekes/paslaugas arba konkrečią prekę/paslaugą.
  2. Klausimai turi būti įdomūs ir įtraukiantys, galbūt šmaikštūs, palyginamieji. Tam, kad klientas būtų suintriguotas spręsti pats ir įtraukti į tai ir savo draugus.
  3. Nustatykite žaidimo sąlygas. Pavyzdžiui dėl prizo gali varžyti tik tie, kurie surinko X arba daugiau balų. Patikėkite – jeigu klientas surinkęs mažiau balų bandys ir bandys dar kartą tik tam, kad dalyvautų jūsų žaidime – jis tikrai potencialus klientas.
  4. Pasunkintos sąlygos sumažins dalyvių skaičių, nes atkris „Etatiniai konkursų dalyviai”, kurie įpratę visur atlikti tuos pačius veiksmus „Like”, „Share”, bet jiems nerūpi nieko pirkti – jie nori tik laimėti. Todėl pasunkindami sąlygas – tokių dalyvių skaičius ženkliai sumažės.
  5. Konkurso pabaigoje, paskatinkite dalintis konkursu su draugais, tam, kad žinia apie jus pasklistų, kaip įmanoma labiau!

Chatbot testo galimos variacijos

Testas gali būti sudarytas skirtingais scenarijais – priklauso nuo to, koks jūsų galutinis tikslas, kokiu būdu komunikuojate su klientais ir ko siekiate su testu.

Siūlome jums jau paruoštas chatbot versijas įsigyjimui, jūs gausite viską jau paruoštą su detalia instrukcija. Jums beliks tik viską pritaikyti sau t.y. pakeisti tekstus ir nuotraukas.

Pirmas variantas: chatbot testas

chatbot testas pasirinkti galimą variantą

Tai 5 klausimų schema, kur klientas gauna klausimą su 3 galimais atsakymų variantais. Pasirinkus norimą atsakymą sistema iškart pateikia sekantį klausimą ir taip toliau.

Galiausiai atsakius į paskutinį klausimą klientui yra pasakoma, kiek balų surinko ir pasiūloma „Bandyti dar kartą”. Baigus spręsti testą tuo pat metu į jūsų sukurtą „Google sheet” įkrenta kliento Facebook vardas, data ir surinktų balų skaičius.

Ši versija tinkama tiems, kurie aktyviai vykdo komunikaciją per socialinius tinklus. Gavę šią informaciją galite susisiekti su dalyviu ir pratęsti komunikaciją arba išrinkti laimėtoją iš turimos duomenų bazės.

Norite įsigyti šią versiją? Spauskite ČIA

Antras variantas: chatbot testas+ kontaktų rinkimas

chatbot testas ir kontaktų rinkimas 2

Tai analogiška chatbot versija, kokia aprašyta pirmajame variante. Tačiau ši versija jau yra su papildoma funkcija – kontaktų rinkimu.

Jeigu jūsų komunikacija su klientais vyksta telefonu ar el.paštu – ši versija būtent jums. Pasibaigus testo sprendimui ir surinkus X arba daugiau balų sistema pasiūlo užbaigti registraciją į konkursą/žaidimą ar kaip tik pavadinsite. Jeigu klientas paspaudžia „Sutinku” – sistema paprašo įvesti telefono numerį ir el.pašto adresą. Tada pasiūlo patikrinti ar įvesti duomenys teisingi. Patvirtinus klientui duomenų teisingumą – chatbot atsisveikina, o visi duomenys įvedami automatiškai į jūsų Google diske esantį dokumentą. Valio – kontaktus turite, belieka imtis darbo!

Norite įsigyti šią versiją? Spauskite ČIA

Trečias variantas: chatbot testas su parengtais atsakymais

chatbot su atsakymais

Ši testo versija priešingai, nei pirmoji ir antroji – balų neskaičiuoja. Tokio tipo testas naudojamas edukaciniais tikslais t.y. norint, kuo daugiau papasakoti apie prekę, paslaugą ar jūsų įmonę.

Tokio chatbot pranašumas yra tai, kad klientai spręsdami testą gaus maksimaliai informacijos tokios, kokią norite ištransliuoti. Jeigu jūsų TOP mėnesio prekė yra plaukų šampūnas X ir jūsų tikslas, kad klientas baigęs spręsti testą jo norėtų – tai puikus būdas tą ir padaryti.

Kiekvienas klausimas yra pateikiamas siekiant parodyti klientui šio šampūno privalumus, kuo jis yra ypatingas, kodėl reikia naudoti būtent jį, kam jis labiausiai tinka, kokie puikūs rezultatai jau po X laiko.

Jeigu finale klientas ir nenupirks jūsų prekės, bet būkite tikri – jis tikrai ilgai atsimins jūsų aprašyto šampūno specifikaciją ir pavadinimą – o tai jau labai gerai.

Norite įsigyti šią versiją? Spauskite ČIA

Jeigu turite savo viziją – mielai ją išgirsime ir jums padėsime arba patarsime!

Straipsnis priklauso MB „Colifa”

Reikalinga profesionali pagalba administruojant jūsų Facebook verslo paskyrą, bei reklamas? O galbūt svarstote įsidiegti susirašinėjimo robotą? Susisiekite su mumis!

Sekite mūsų naujienas Facebook

Sekite mūsų naujienas YOUTUBE

Sekite mūsų naujienas Linkedin